Gondolatban

Épp tegnap este magyaráztam egyik kedves kollégámnak, hogy egy nővel először gondolatban kell szeretkezni, s ha eléri azt, hogy az a nő is elgondolja, hogy szeretkezik veled, s az pozitív érzéssel tölti el, onnantól fogva nyert ügy, csak idő kérdése. Meséltem neki még valakiről, hogy annyira szeretem, hogy nem szeretném, ha bármi is történne, mert ő olyan nekem, mint egy óvodáskori nagy szerelem, nagyon szép és nagyon ártatlan érzésekkel töltve. Azt is megjegyeztem neki utána rögtön, hogy persze ez lehetetlenség, mert addig fogunk sündörögni egymás körül, amíg meg nem történik, csak szeretném, ha ez minél később, jó sok év múlva következne be.
Ez volt tegnap este fél 11 környékén, ma reggel egy sms ébreszt pont tőle:

"I had a sex dream with you :$"


Vannak-e véletlenek? Ilyenkor határozottan azt tudom mondani, hogy nincs, mindennek meg van a maga kis oka, értelme és szerepe. Neki 3 évvel ezelőtt megígértem, hogy 10 év múlva feleségül veszem, amikor mindketten megtettük, amit megszeretnénk tenni, s azok leszünk, akikké most válni szeretnénk. És most is, mint mindig azt írom a válasz végére, hogy "Love you, love you more".