Barefoot

A folyamatos edzéssel előbb-utóbb bekövetkezik, hogy az ember megunja, már fejben tudja mit, meddig kell csinálni hányszor és herótot kapsz már a gondolattól is, hogy le kell menni edzeni. Az ilyesmi ellen az a legjobb, ha havonta (vagy kívánt időközönként) be kell újítani valami új gyakorlattal. Én pl rendszeresen olvasok és nézek ilyeneket és másnap tök izgatottan megyek le az edzőterembe, hogy jól kipróbáljam őket.

Legutóbb a mezítlábas futásról olvasgattam ezt-azt, hogy milyen jó, védi az ízületeket, az ember mezítlábas futásra született, stb. Szóval másnap reggel le is mentem, kipróbáltam a vádlimnak soha nem érzett izomcsoportjait sikerült is berobbantanom, s jól felhólyagosodott a talpam. Két napig úgy járkáltam, mint egy hadirokkant. Fail. Persze ez egy ilyen eset volt, a HIIT futással pl jól jártam.

Címkék: blog edz fut