mass

Múlthéten azt mondta a jobb térdem, hogy már egész rendben van és fokozatosan újra kezdtem az edzéseket. Haza látogatás és térdfájós időszak miatt úgy 4 hét maradt ki, mondanom sem kell, hogy remegve álltam rá a mérlegre, hogy mennyit sikerült visszapakolnom magamra, s meglepően 1,5kg-mal könnyebb voltam, mint amennyit legutóbb mértem, egy pillanatra megkönnyebbültem, csak azért, hogy a comberősítő gépnél realizáljam, hogy eltűntek a combizmaim... ezek után nem mertem elővenni a zsírcsipeszt, hogy testkompozíciót mérjek, mert valószínűleg elsírtam volna magamat a vesztett izomtömeg láttán. Helyette bevásároltam fehérje porokból meg csirkemellből és átdolgoztam az étrendemet.
Ma újra mértem magamat, az eredmény hát, jó-is, rossz-is lett, arra számítottam, h max egy fél kiló jön le, helyette újabb 1,5kg-mal lettem kevesebb, így tovább nem halogathattam, és megcsipeszeltem magamat: vesztettem 2kg izmot és 1kg hájat.
Szóval a következő hazalátogatásig a cél, hogy legalább 1kg izmot visszanyerjek és további 5kg zsír igazán megtehetné, hogy távozik. A futás egyelőre kiiktatva, mert még azért csinál vicces dolgokat a térdem, a jobb lábfejemben már így is össze-vissza állnak a csontok, már csak az hiányzik, hogy a térdemet is elcsesszem.
Célzóna egyébként a 12-15% testzsír arány elérése, jövő nyárra, ami kb ezt jelentené:



(Persze a képből ki lehet takarni a fejet, a melleim jó ha negyed ekkorának megmaradnak és műkörmöt sem szeretnék :))

Címkék: test edz