Fingersmith

KSZ: de mit lehet mondani vkinek aki valszeg le sem szar
????
me: :D
mesélek
KSZ: mi tök jo?
me: én ezt eljátszottam tegnap
Flowersmith-es virágárus kislány
KSZ: :-D
me: akit én magamban csak Fingersmithnek hívok
KSZ: :-DDDDDDDDDDDDDDDD
me: mert úgy kiakad rá a gaydarom
szóval kb 3hónapja nézegetem és tegnap azt modntam, picsába meghívom egy kávéra :D
KSZ: ??
huh
me: munka utána eredtem
után utána*
KSZ: követte???????
me: és úgy dobogott a szívem, eskü mintha kisiskolás lennék
jaja :D követtem
(ijesztő, mi :D?)
KSZ: :-DDDDDDDDD
kurvajó
me: és így megfogom a vállát és mondom, h excuse me, i don't wanna sound rude, but do you like Latte?
és így néz
aztán mondja, persze igen
KSZ: :-D
me: (én közben folyamatosan szívrohamot kapok)
megkérdezem tőle, van-e kedve meginni egyet velem
KSZ: jaj mekkora szöveg
me: aztán jött a megsemmisítő válasz, h most végzett a munkával (köszi, tudom bakker, csak  negyed órát vártam arra, h végre elpakold a virágokat)
KSZ: jaj baby de szeretem, maga akkora vagány!!!!!!!!!
me: :D
és siet haza, szóval mosolyogtam egyet, h no problem, teljes megsemmisülés, de röhögtem rajta  egy nagyot, régen éreztem ennyire, h "élek"
de majd kifogok rajta, holnap viszek neki 1 kávét miközben dolgozik :D
KSZ: vajon hova sietett annyira? :-O
me: gondolom haza megdugni a barátnőjét :D
de annyira cukker hangja volt :D
KSZ: ááááá

Címkék: lol fail chatlog