Bjúti trip

Vasárnap, ultra fun, Sz-ék elvittek ide-oda, ettünk-ittunk, adtak mindenféle tanácsot az életben maradáshoz, huge thank you!
Hétfőn rájöttem, hogy sürgősen venni kell minden féle kenceficét, mert a lábamról a bőr már attól lepereg, hogy ránézek. Szóval bjúti sápping volt, nagyjából egy ultra femme lelkesedésével vetettem rá magamat mindenféle kényeztető szerre. Scarry.
Ma felfedeztem egy kis kirándulós helyet és fűben fetrengve fényképezgettem, aztán rájöttünk hogy lehet bérelni kerékpárt, szóval hogy megússzuk a mindennapos kanapén rothadást körbe tekertük Alcestert. A bicikli ultrabéna valami, de azért jó volt. Láttunk sok érdekes dolgot, pl teheneket, bárányokat, sírkertet, farmot, templomot, napórát. Már-már kezd átmenni a dolog vakációzásba, de mi mást tehetnék, meg mire lesz mit tennünk, kb örülhetünk ha marad pár szabad óránk.
Tartunk is ma "naughty-naughty" estét és veszünk bort és jól megisszuk. Egyébként a kedvencem a "Cider"-nek hívott valami, ami szerintem habzóbor, de sörös dobozban árulják és egyszerűen nagyon finom.