Gyökérkezelés

 

Pár napja, azt hiszem pont a bad taste után volt egy elég rossz álmom.
Lázas betegnek éreztem magamat, azaz igazi fejfájós, szédülős, amikor egy fejmozgatás olyan érzetet kelt benned, mintha hiperugrást tett volna a fejed és csíkokban mosódik el minden. Többször is felébredtem erre a rossz érzésre, de csak nem tudtam szabadulni tőle, s be is szippantott. Annyira durva lett, hogy álmomban már üvölteni akartam, hogy nagyon rosszul vagyok, anya csináljon valamit, vagy bárki, hogy szűnjön meg ez az iszonyat szédület. De nem tudtam üvölteni, csak a fogamat csikorgattam és levegő után kapkodtam. Picit vicces is volt, amikor bekúszik az ember bal agyféltekéje a képbe és már mondja is: "nyugi, csak a szokásos lidércnyomás, nem bénultál meg, mindjárt felébredsz".
De nem az volt, mert nem a szokásos megbénultam érzéssel folytatódott, hanem azzal, hogy félig sikerült felkellnem. Öklendezni kezdtem, s hánytam ki magamból valami cementsűrű gumós-görcsös anyagot, aztán felébredtem.
Azóta nem álmodtam, csendesek az éjszakák megint, s csak most jutott eszembe, higy ki kéne googlizni megint, vajon mit is jelenthet.
Gyökeres változás. Azt hiszem jó úton halladtam, illetve halladok, nem kéne megint visszaesni. Egy evőpálcika miatt nem kéne visszaesni, hiszen az már csak egy evőpálcika.
Dreaming about an illness or sickness: Your dream is trying to tell you, something is wrong, it's time to take steps to fix it. These sorts of dreams are trying to highlight serious issues in your life. It might be the relationship you have with your spouse or partner is failing. It might be something in the way you're dealing with your parents or kids. Whatever it is, it is serious enough that your dream self is crying out for help.
Inability to Scream: The inability to scream in dreams represents your fear that you can't respond to circumstances in a useful way, or a fear of being unable to communicate your deepest needs or anxieties.
Vomit: A desire to get rid of something in your life, perhaps because it is overloading you or because it is mentally or emotionally toxic (it brings you down). Refusing to accept something in your life—a situation, a change, a person, etc.
"Being sick of" something in your life. This dream suggests that you are rejecting a thought, idea, feeling, or circumstance and that fast and, almost violent, cleansing is required. Examine your daily reality and try to identify matters that would cause such a strong physical reaction.

Pár napja, azt hiszem pont a bad taste után volt egy elég rossz álmom. Lázas betegnek éreztem magamat, azaz igazi fejfájós, szédülős, amikor egy fejmozgatás olyan érzetet kelt benned, mintha hiperugrást tett volna a fejed és csíkokban mosódik el minden. Többször is felébredtem erre a rossz érzésre, de csak nem tudtam szabadulni tőle, s be is szippantott. Annyira durva lett, hogy álmomban már üvölteni akartam, hogy nagyon rosszul vagyok, anya csináljon valamit, vagy bárki, hogy szűnjön meg ez az iszonyat szédület. De nem tudtam üvölteni, csak a fogamat csikorgattam és levegő után kapkodtam. Picit vicces is volt, amikor bekúszik az ember bal agyféltekéje a képbe és már mondja is: "nyugi, csak a szokásos lidércnyomás, nem bénultál meg, mindjárt felébredsz". De nem az volt, mert nem a szokásos megbénultam érzéssel folytatódott, hanem azzal, hogy félig sikerült felkelnem. Öklendezni kezdtem, s hánytam ki magamból valami cementsűrű gumós-görcsös anyagot, aztán felébredtem. Azóta nem álmodtam, csendesek az éjszakák megint, s csak most jutott eszembe, higy ki kéne googlizni megint, vajon mit is jelenthet. Gyökeres változás. Azt hiszem jó úton halladtam, illetve halladok, nem kéne megint visszaesni.
Egy evőpálcika miatt nem kéne visszaesni, hiszen az már csak egy evőpálcika. 

Dreaming about an illness or sickness: Your dream is trying to tell you, something is wrong, it's time to take steps to fix it. These sorts of dreams are trying to highlight serious issues in your life. It might be the relationship you have with your spouse or partner is failing. It might be something in the way you're dealing with your parents or kids. Whatever it is, it is serious enough that your dream self is crying out for help.

Inability to Scream: The inability to scream in dreams represents your fear that you can't respond to circumstances in a useful way, or a fear of being unable to communicate your deepest needs or anxieties.

Vomit: A desire to get rid of something in your life, perhaps because it is overloading you or because it is mentally or emotionally toxic (it brings you down). Refusing to accept something in your life—a situation, a change, a person, etc. "Being sick of" something in your life. This dream suggests that you are rejecting a thought, idea, feeling, or circumstance and that fast and, almost violent, cleansing is required. Examine your daily reality and try to identify matters that would cause such a strong physical reaction.

 

Címkék: emlék álom gondol