Rott in hell

"3 szép együtt töltött év vele,gyönyörű külföldi emlékekkel!!Voltak nehéz napok is de azért nagyon szerettem őt és sosem felejtem el!! Egyetlen hibája,hogy túlságosan engedékeny a gyermekeivel akik nem biztos,hogy hálásak lesznek az édesanyjuknak,a sok jóért amit adott nekik ezáltal időskorára nagyon egyedül maradhat ha nem gondoskodik hűséges társról magának....."


 A 3 gyönyörű évből nekem az maradt meg, hogy tele bagózta a lakást, elitta a pénzünket, kirúgatta magát mindenhonnan, anyám fizette az adósságait, (majd én, amikor leléptek külföldre), nem egyszer úgy jött haza anyám, hogy majdnem szarrá törték magukat az autóval együtt, mert engedte ezt az állatot vezetni, amikor bepiált. Hogy hol kértem észérvvel, hol könyörögtem, hol ordítottam anyámmal, hogy nehogy elmerje adni ezt a házat, ami a nevén van, egy euróhiteles lízinges lakásra, aminek már akkor nem tudtuk volna felköhögni a törlesztését, nemhogy most.
Köszönjük ezt a gyönyörű 3 évet, te rohadék fasz, remélem a saját hányadékodban fogsz megfulladni a kurváiddal együtt egy szép reggelen.

Címkék: fuck