General Maintenance

Apám már a múlthéten hozott nekem pár dolgot a bringára, mert a biciklipumpámat lelopták a vázról, a kulacstartóm annak ellenére, h fémből volt eltört, amikor nagyobbra akartam venni, s a hátsó fékpofák szarul voltak beállítva. Kaptam mellé nyomásmérőt (a régi pumpám nyomásmérős volt >.>) meg az univerzális csavarhúzómhoz fejeket. Felraktam az új cuccokat, vettem magamnak egy kulacsot is, mert már nagyon hiányoltam a jelenlétét amikor, baszott meleg van és porzik minden. De amire mégis nagyon büszke vagyok az a hátsó fékpofák beállítása. Apám múltkor elmagyarázta, h hogy kell jól beállítani (a probléma az volt, hogy a fékpofák csak egy kisebb része érintekezett a felni külső szélével) és bár szenvedtem vele 20 percet, mert el-el mozdulgatott, de sikerült, tettem egy próbakört, s tényleg sokkal jobban fékez. Aztán vettem króm festéket és átfujtam azt a csúnya lila búkósisakot, klasszisokkal szebben néz ki, csak kell majd még pár réteget ráfújnom, aztán majd valami mintát is kitalálok rá kékkel. Holnap beszerzek egy atomstabil hátsó villogót, mert már a második megy strapára a bicajon (az első megadta magát egy útpatkáról való lejövet után, valahogy nem volt kedvem a kereszteződés közepén megállni és felvenni, a második először kontakthibás lett, majd leesett).