Csütörtök

Ma újabb randi, szinte mindenki tlemondtam apám leszámítva, hogy smemi ne állhasson találkozásunk útjába.

Apámból már félig webtigrist csináltam, ma bemutattam anyámnak. Anyám egyből beakart vágódni egy "Leszbikus szépségszalon" ötletével, próbáltam kimenekíteni, de hiába, anyámmal úgy látszik többet kell beszélni a leszbikus/meleg társadalmat illetően. Utána természetesen nevelésemmel kapcsolatos eszmecserét folytattak, szószerint úgy rángattam ki idsapámat, hogy elég lesz mán ebből, mert még elpirulok na. Anyám azóta is próbálja kitalálni mi volt Las Vegasban a váló ok. 
 
 Aztán randi, sérót ezerrel belpő, 2 csomag zsepi bekészít, s igen végre találkoztunk. Nem egy dögös macácska a leányzó, de pont jó, aranyos. Többet nem, mert még nem ismerem, meg ugye ebből a szempontból babonás vagyok. De biztos le akart nyűgözni egy picit, mert olyan mély volt a dekoltázsa hogy a szemgolyóim alsó vertikális pályára áltak be mindig (csak apám kedvéért halign="bottom"). És a buccsokat szereti. Na de most hölgyeim, milyen dolog ez már, eddig szinte mindig azt hallottam a buccsságról, a fiús lányokról, h macsó ffi imposztörök fúúúj. Végre hajlandó vagyok erről le mondani, 3 hónapja nem vágattam le a hajamat, most meg is nőtt, NŐCISEN van beállítva (azt mondják tök cukin nézek ki vele, bár buzicsaládom ezentúl kislyánynak akar hívni), s erre buccs kell. A világ igen kegyetlen.