Jó a munkahely, úgy imádom. Nyugisan indul a nap, du. 3-4 felé, amikor már az ember azon gondolkodik, h nadejó ma időben hazamehetek. És ekkor valaki berobban és már osztja is a feladatokat. És akkor az ember jobb ha visz magával hátizsákot. Á de most annyira nem vészes a helyzet, csak már mindenüt excel táblázatot látok.
Igaz volt eset, amikor megesküdtem, h elmegyek onnan, mert az nem helyzet, h este 11 után is bent maradok, de nem. Jófej a főnök, a munkatársak, még Mulder ügynök is (főleg amikor elkezd magyarul halandzsázni: " Ájjáj, sok káosz van, sok"), ha bent kell maradni, akkor nem csak mi, hanem a főnökeim is bent mardnak (pl amikor én este 11kor hazamentem, kiderült, h a 2 főnököm hajnali 4ig bent maradtak). Meg most kaptam egy jó hírt, de nem akarok előre inni a medve bőrére.

Oh megnéztem a Celluloid closetet, meg a female perverionst. Utóbbit nem tartom igazán érdekesnek, 60%-nál bealudtam rajta. Majd valamikor újból neki kezdek.