Áldott egy j nap volt a mai, munka csak lazán, az utolsó órában már csak üldögéltem és bámultma a képernyőt, meg neteztem. Csorgattam a nyálamat a jövendőbeli gépkonfigomra :). Épp itt lenne az ideje, mert [SLY] már meghírdette a 2005ös LAN terveket:

"2005-ös rendezvények, amikről van/lesz infó:

   - Keszthely LAN #2     2005. márc. 11-12-13
        - Játékok
            - CS     ----> FUN
            - COD  ----> (?)
        - Hely:  Keszthely
        - Net:   (szerintem van)
        -  Szállás:  van (4-5 ágyas szobákban)

   - Zebi SLY LAN             2005. júni / júli / augusztus
         - Akinek van kedve, megszervezhetjük ...
             - gyönyörű panoráma
             - könnyű megközelítés
             - akár 50C-ban is kellemes hűs helység terasszal
             - nálam lehet termet foglalni ;)
             - Szállás: van (házban és lelkes egyéneknek sátorhely)
             - Bogrács, és szalonna sütési lehetőség

   - WCG2005               2005. augusztus vagy szeptember (ha lesz)
       - Játékok:
          - CS   ------> FUN
          - COD -----> FUN / War (ha lesz ilyen versenyszám)
          - DC   ------> FUN
       - Hely: Budapest
       - Net: (majd kiderül)

Az idei LAN-ok beugrói szállással egyéb kiadással együtt nagyságrendileg 3000.- és max 10.000.- HUFR között lesznek."

Idén nem is voltam LANozni :(, heh meg sztem lassan elkezdhetnék a paintballt is szervezni.
Na vissza a mára.
Tök jó, hamar végeztem, hívom "kedvest" nem veszi fel, később írta, h mozizni voltak, sebaj átugrottam Brigusékhoz, jó időben már 7kor, h tudjunk dumálni foci előtt. Bah aztán "felköszöntötte" a nővérét (ami egy 1,5 órás beszélgetésbe fulladt), ha nem meresztek rá és az órára gyilkos tekintetet, soha nem értünk volna oda időben. Ráadásul nem is igazán tudtam, h merre van helyileg az 'edzés'.  Gyorsan átugrottunk hozzánk, mer ugye 1ikünknek sem volt edzőcipője, még pajtit is felhívtam, h mennyire pontosan kezdenek. Aztán usgyi metróra, ott meg egy srác egyszer csak beszól nekünk, h "boccs, ne haragudjál már, de te fiú, v lány vagy?" (Brigivel röhögőgörcsöt kaptunk), aztán benyögtem, h csaj. Aztán elkezdi, "leszbi vagy?" válasz: "és ha igen?" Erre ő "semmi, csak kérdem, ő a csajod?" (Brigivel újfent röhögőgörcs) "Nem, ő haver, 'csajom' az otthon van." Ez csak azért volt így vicces, mert engem midnennap megállít az ellenőr jegyért, és mindig le uramoznak és akkor szoktam mondani, h hölgyem, és akkor lehet látni vicces, meg döbbent fejeket, de most már lassan ott tartok, h azt mondom Mártonnak hívnak. Egyébként nem vagyok annyira fiús, csak a puffkabátban optikai csalódás révén igen csak laposnak hatok.
Na aztán megérkez, helyszínt megtalál, örvend, h még alig vannak. Aztán meg rúgdostuk a labdát, engem 1x csonton rúgtak, de sajnos én is megrúgtam egy csajt elég keményen, mert még az én lábam is belesajdult. És ahhoz képest (sztem), h kb 4-5 éve nem játszottam, egész jól ment... na. Aztán lehet, h mek röpizni is vasárnap, vagy nagy családi és szomszédsági program gyanánt korizni, márha valamivel emberbarátibb lesz az időjárás, s pl nem minden tiszta jég meg hó.

Haza menni meg abszolút nem volt érdemes, mer egyből sztereóban üvöltötték le a fejemet (jó nekik volt igazuk 90%-ban), de akkor is, ez oan xar. Már megint a közutálat tárgya lettem, pah. Majd sütök pizzát, hátha törik a jég.