Amikor a paradicsomsűrítményes konzerv vérpatront játszik...

Egy újabb eseménytelen nap, szintesmemit nem csináltam, csak olvastam emg töprengtem. Azszem feladok a fórumozással... legalábbis a prideon. Vannak akikkel nem lehet normálisan vitázni, ha valakinek nem egyezik a véleménye az ővéjével egyből jön a durva szöveg, h hülye vagy és kész. De kb az estek 80%-ban ez a felállás van, s nagyon rita, amikor ezt meglapaoztottan mondhatja. Vagy elég egy kis elszólás, amit nichya tett a híres leszbikkel kapcsolatban, hogy majd ő híres lesz és vállalni is fogja. És ezután a kijelentése után kb 3-4 hónapon keresztül basztatták, meg le hülye híres picsázták.... normális az ien? Nem szeretem az ien buzi légkört, mégh abuzik között is vagyok.

Ezt félre téve, megtalákltam crazy bloggját, nem volt nehéz a 3 magyar ember közül akik a The L Word fanlistre jelentkeztek ;)
A blogját nézve, vettem a fáradságot és én is kitölttötem 1-2 kvízt :D

 



I took the fruity fruit quiz
made by rav-chan
Check out which fruit you are



How to make a Kaoru
Ingredients:
1 part mercy
1 part self-sufficiency
3 parts leadership
Method:
Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Add emotion to taste! Do not overindulge!

Username:

Personality cocktail
From Go-Quiz.com

I'm a Butch Lesbian!


free
You have a free soul! As all the souls go, yours is
the most free-spirited and adventurous. You
like camping, hiking, or interaction with other
people. Your a social butterfly, but not
because of your style, but because of your
willingness to communicate with everyone. You
probably have close friends who can rely on you
because you always seem to know whats going on
in the world. You love music and are
free-spirited and someone fun to be around. A
born leader and great explorer-dont ever
change-the world needs more people like you.

What Kind of SOUL do you posses? (For Girls only) Incredible Anime Pictures!
brought to you by Quizilla

HASH(0x8b4c03c)
narcissistic

Which Personality Disorder Do You Have?
brought to you by Quizilla
Ezt azért szerintem nem érdemeltem meg :S!

You are Amiga OS. Ahead of your time.  You keep a lot of balls in the air.  If only your parents had given you more opportunities to suceed.
Which OS are You?



Amúgy pizzát csináltam ma, a sűrített paradicsom csak úgy ömlött ki a konzervből, maikor kinyitottam, szerintem valami lövöldözős filmben akart befutni eredetileg.
S msot miközben bőszen csámcsogtam istnire sikeredett pizzámat, mit látnak szemeim, juhasz_g felvetta lsitájára... nah momdom, ha ez a gábor... akkor az enyhén ciki. Mert hiába vagyok leszbikus, én is rendelkezem valamien szintű heteró előélettel, s na ő volt a barátom egykor, röpke 2 hétre, s 1 év felszívódás után előbukkan a semmiből, s mondja h mennyire hiányoztam neki :S eléggé kényelmetlen volt zek után elmondnai neki, h bocsi én már a lányok szoknyája alá kacsintgatok :$. Végülis utánna már csak azon jajjongott, hogy magányra van ítéltetve, meg hogy nincs senkije... szegényt azért sajnálom, dehát fiatal, egy évvel idősebb csak nálam, meg jóképű, izmos... szóval nem értem miért nem tud magának találni valakit.
Püh de belaktam pizzából :S
|