Nevess és ordíts, szíved szakadtából

Múltkor írtam, hogy egészen boldog vagyok. Az egészen szó azt hiszem az egyik legfontosabb eleme a mondatnak, vagy
a kapcsolatunknak.
Teljesen különböző hátterű, múltú és természetű emberek vagyunk Berlinnel (tényleg ég és föld néha), de igazándiból
egyikünk sem akarja a másikat magához "idomítani", emiatt szoktuk is egymást osztogatni meg kifigurázni, néha
hiszti is kerekedik belőle (najó általában én csapok kisebb-nagyobb hisztiket), de ez jó, mert ha valami félreértés
van, akkor az azonnal kiderül, belőlem, belőle is kijön, nem marad tüske egyikünkben sem, s ha elmúlt a hiszti
inger, utána nagyon nyugodtan megbeszéljük, h igazándiból miért is volt ez. Ahhoz mindig tartjuk magunkat, amit a
legelőször mondtunk egymásnak, hogy a kapcsolatunk alapja legyen az őszinte kommunikáció.
Így úgy érzem magamat, hogy egyrészt teljesen kiteljesedhetek és feloldódhatok mellette, mégis kiegészít engem én
pedig őt.
Szóval egészen kezdek én lenni, boldogan.
Múltkor írtam, hogy egészen boldog vagyok.
Az egészen szó azt hiszem az egyik legfontosabb eleme a mondatnak, vagy a kapcsolatunknak. 
Teljesen különböző hátterű, múltú és természetű emberek vagyunk Berlinnel (tényleg ég és föld néha), de igazándiból egyikünk sem akarja a másikat magához "idomítani", emiatt szoktuk is egymást osztogatni meg kifigurázni, néha hiszti is kerekedik belőle (najó általában én csapok kisebb-nagyobb hisztiket), de ez jó, mert ha valami félreértés 
van, akkor az azonnal kiderül, belőlem, belőle is kijön, nem marad tüske egyikünkben sem, s ha elmúlt a hiszti inger, utána nagyon nyugodtan megbeszéljük, h igazándiból miért is volt ez. Ahhoz még mindig tartjuk magunkat, amit a legelőször mondtunk egymásnak, hogy a kapcsolatunk alapja legyen az őszinte kommunikáció. Így úgy érzem magamat, hogy egyrészt teljesen kiteljesedhetek és feloldódhatok mellette, mégis kiegészít engem én pedig őt. Szóval egészen kezdek én lenni, boldogan.

Címkék: berlin