What do you want?

- What do you want?
- I, I don't know. It's a hard question.
- What is a hard question?
- Everything is a hard question. What do you want?
- Mm. To always have an opportunity to grab your ass.

Vigyázz velem! Bízol bennem? Ne szeress. És itt szeretsz? Nem vagyok szerethető. Gyere át. Hagyjon mindenki békén egy kicsit. Nem akarlak bántani. Ugye bántalak? Soha nem adom vissza. Mindenki elvesz. Enyém. Tiéd. Magyarázd meg. Nem tudtam mit mondani. Tényleg figyelsz rám. Senki nem vigyáz rám. Egy kicsit nem egyedül. Gondoltam jobb lesz így nekem, kicsit egyedül. Jó vagy. Nem kell pici jó. Nekem a nagy jó kell. Most a rossz kell. Soha nem jó, ami van. Lehet, hogy te kellesz. Nem így akartam. Mindig mosolyogsz, ha meglátsz. Elveszem a jó kedved. Ne zavarj össze. Hülyeségeket beszélsz megint. Ugye soha nem haragszol rám?
Megpróbáltam, én nem tudok.

 

Címkék: szavak