Testedzés

Szóval az a  helyzet állt elő, hogy rengeteg a szabadidőm és a felesleges zsírom és elmentem a régi edzőterembe, vettem havibérletet és kértem személyi edzést. Ami mint kiderült ingyenes a bérlet mellé, 2 alkalomig és egy edzésterv erejéig. Jó szóval, amikor azt kérdeztem, hogy egyek 3 műszak mellett, annyi volt a válasz: egyél, de ne sokat :D. lol. Szóval ezt majd nekem kell kifundálnom.
Végre kaptam rendes edzéstervet és rám pirított a nő, hogy egy héten 4 alkalomnál többször ne lásson és max munkába biciklizzek. Szóval ma csináltunk dolgokat és már most érzem, hogy holnap izomlázzal ébredek. Edzés végén mondta, hogy csináljak még, amit szeretnék, addig ő összeállít nekem kétféle edzéstervet. Visszamásztam a taposógépre, 12perncél éreztem, hogy tik, túl vagyok a holtponton, egyenletes a légzésem és patakokban folyik rólam a víz és még így ráhúztam 8 percet. Isteni volt, s kb repültem hazafelé a bringán. Okosan van kitalálva az emberi szervezet, egyrészt, mert nem mindent tudunk befolyásolni az akaratunkkal. Ha akarom kinyújtom a kezemet, de ha megszakadok sem tudom leállítani a szívverésemet, ami vicces lenne, egy-egy akarat gyenge pillanatban. Önálló tudata van néha úgy érzem, meghálálja a törődést. Mozogsz és megadja a mozgás örömét, túlhajtod magad, ad endorfint, s ilyenkor kénytelen vagy agyban is örülni. Megdolgoztam a holnapért érzés.

Címkék: test edz