Könyökcafat

Épp egy hónapja horzsoltam le a bőrt a könyökömről, épp hogy finom bababőr serkent a helyére, újra sikerült cafatokra szedni az ottani bőrképződményt, bár a mostani eset csöppet sem volt vicces. Éjszakai műszakból mentem haza, avagy hulla fáradt voltam, és a dagály utáni bicikli úton, ahol kikanyarodik az amber azon szűkrészen, ahol minden tiszta homok, na ott szembe jött velem egy lány, kihúzódtam az útpatka szélére, s láttam, hogy nem lesz jó, mert a leányzó még mindig középen van, s nem fogunk tudni elférni, de reménykedtem, hogy ezt ő is hamar realizálni fogja. Hát nem, a kormány összeakadt az én kormányszarvammal, s repültem ki egyből az úttestre. Egy "nyargh"-ra tellett tőlem, azt pattantam és elvonszoltam magamat az úttestről. 2 percig rosszul voltam a gondolattol, hogy ha kocsi jött volna, akkor nekem végem. Kiscsaj megkérdezte, hogy megvagyok, kimorogtam egy megvagyok-ot, azt mire már visszanéztem, elhajtott, jól tette, mert különben leszedtem volna a fejét. Eredmény egy 2x mélyebb seb a könyökömön, meg egy tetanusz. Meg egy kormányszarv, amit vissza kell tennem a helyére. Csodálom a bringámat, hogy még egyben van.