This sight shit, U apused to help

Ma hitetlenkedtem egy kicsit. Amerikai 600kgos, jóléti társadalmas csaj jött be panaszkodni. Először kicsit bizonytalanul olvastam, hogy mit is akar írni tulajdonképpen, mert a site szó helyett folyamatosan a "sight " (látvány) a Supposed helyett pedig "apused" szót használta folyamatosan, ezek voltak a legfeltűnőbb hibák. Majd kijelentette, hogy nekem mindenben segítenem kell, majd besértődött amikor finoman közöltem neki, hogy nem pszichiáter vagyok, hanem technical support. Dehogy a supportnak mindenben segítenie kell... kb 10x elmodntam neki, hogy nem. Az amerikaik, ha nem nyalják ki a seggüket hihetetlen faszkalapok tudnak lenni, s a többségük nem tud értelmesen írni, de most tényleg nem hencegésből, hogy én így az angollal, úgy az angollal, de van, amikor a legtöbb nyelvtani alapvető szabályokat nem vesznek figyelembe. 

Majd egy kanadainak kellett step by step elmondanom, hogy mit vigyen magával, s mit csináljon, ha internet kávézóból akar regisztrálni. Kétszer. Hatalmas a sötétség odaát, nem mondom, hog ymi magyarok jobbak vagyunk bármiben is, de kérem mi hol vagyunk techológiailag fejlett, jóléti társadalom itt Európa keleti csücskében?