Alkoholszusz

5kor keltem, basszus áldottam önmagamat, h valamikor eszembe jutott beállítani a telefont ébresztőre. Reggel természetesen reflexszerűen kinyomtam, s majdnem tovább aludtam, amikor leesett, h bazz tekerni kell... nagy levegő felülök, dől az alkohol belőlem... na mondom remek, s végülis tök hamar elkészültem, biztonság kedvéért negyed órával előbb elindultam, a végén jól jött, mert a munkahelyemtől 2 utcányira sikerült eltévednem, s negyed órát tekergéltem ide-oda. Viszont kurva hamar kijózanódtam, s megint tök jól indult a nap.

Vettünk nagyonimádnivaló caterpillar cípőt, ami nem csak kényelmes, hanem tekerésre is kurvajó, mondjuk ennyi pénzért repülnie is kéne tudnia :). Aztán ott van az a szánalmasnak vélt bicósnadrág, ami kb úgy néz ki mint egy gatyó, amibe hatalmas szárnyasbetét varrtak... ó viszont isteni benne tekerni, trillalala. Már csak egy normális rövidnadrágot kéne találnom és akkor minden frankó lenne.