Summa summarum

Péntek lázas munka, önéletrajz és motivációs levél szerkesztése :). Este mandulás forrócsoki finom beszélgetéssel fűszerezve, főfogásnak hajnali 3ig sütögélés a szomszéddal, mer hát ugye mikor máskor ha nem holdvilágos megvilágításban. 
Szombaton össze lett hangolva a szerájos csípősszósz kókuszos fehércsokival (úgy látszik ez visszatérő motívum lesz az életemben), s igen még mindig műszeri pontossággal kell enni :). Törött újra vérnarancslikőr, álmatlanságra Pubertus "álompora". Egy élmény volt :D!
Vasárnap estére  Queen  Margot  is bevégezte,  szép volt, jó volt minden, ma reggel azért  8kor úgy döntöttem, h még nem heverhettem ki a királynőt, amikor anyám ilyet mondott nekem, h most utaztatják az előző életébe. Végülis kiderült, h nem haluztam, s jól hallottam. Meglepetésemre délutánra  már táncikálva főzőgettem (vagyis anyám főzött, én néztem és táncoltam).


A nyár is megoldva, apussal fogunk túrázgatni, hahaha mondtam is neki, na akkor jól megnővesztem a hajamat, hagy lobogjon majd utánam, azt lasszózva szedem fel a csajokat :).

A Péntek - Hétfő hajanli időintervallumban velem valamilyen interaktivításba kerülő emberkéknek köszönet, nem tudtam minden emlékezetes dolgot kiírni, de hey, thx! Péntekre a frappáns meghívót még mindig várom :D, huh és 9ikei milkshake nagyon jóóó lessssz!