K és a felelősség

Tegnap megkaptam, vagyis visszahallottam, h xy szerint én nekem fogalmam sincs a felelősség tudatról, csak szórom a pénzt, és a többi és a többi. Nem tudom, h olvas-e vagy sem, s igazándiból annyira nem is izgat, de ezen kicsit felhúztam magamat. Nem ismer, pedig lett volna rá lehetősége, volt amikor nagyon akartam, h elfogadjon, de hehehe x éven keresztül eljátszotta ezt a lehetőséget, én pedig nem vagyok hajlandó újat és újat adni, sok minden vagyok, de Terézanya nem. És igen, van amikor felelőtlen vagyok magammal vagy másokkal szemben, de mindig is tudom, h mikor, kikkel szemben, milyen mértékben mehetek el (és, ha netán mégis túl léptem volna a megengedettet, akkor én azt be tudom ismerni, sőt). És most jön a 20 éves ego, de azt hiszem tudom kiknek és milyen elvárásoknak kell és akarok megfelelni, s köztük az ővé már nincs, s sajnálom, hogy soha nem tudta azt értékelni, ami van.