Hosszú hétvége

Nagy részben festettünk, vagyis apus festett én meg javarészt néztem :), méret- és életkorarányos munkamegosztás. Malac bemutatta, hogy ő még mindig karcsú és hajlékony, enyhén szólva tényleg félelmetes volt. Képzeljük el, ahogy egy az átlagos méretnél háromszor szélesebb macska egy 2mes létra tetején a saját farkát vadássza, megszakadtam a röhögéstől, de tényleg ügyes volt :).

Aztán találkoztam életem második nagy szerelmével, Pubikával apusék új kutyájával, hát hihtetlenül aranyos egy kutya. Teljesen más mint Bingó, Pubi javarészt nyugodt, nagydarab, nyálas, csöndesen kurválkodó, hatalmas ölelhető kutya, addig Bingó meg egy hyperaktív, kicsi-vagyok-de-hatalmasat-ugrok, szófogadatlan, perverz és szemérmetlenül kurválkodó kutya. Közös pontjuk, hogy mindketten imádnak más kutyákkal kivagyiskodni.

Ami még melgepő volt, hogy húgommal tök csomót dumáltunk, a régi "szép" emlékekről, avagy hogyan tettük egymás életét elviselhetetlenné, úgy hogy közben még mindig bírjuk egymást. Hm a szemétkedés kreativítása összefűz bennünket :)

Ja egy kép a szőrős legjobb barátról:
Huszein Mohamed Arafat Bingó