NaPI CSAlódások

Azért örülök, h javarész lefoglalt a munka, s szinte teljesen megfeledkeztem róla. Hiba lett volna bele élni magamat, meg egyébként is, mi a francost akarok én?
Anyámtól viszont egyszerűen kész vagyok (most jó értelemben), teljesen rózsaszín mániás lett, még jó hogy nem buzi, bele sem merek gondolni, akkor milyen vizuális élményekben lenne részem. Rózsaszín melegítő, rózsakvarcos ékszerek, rózsaszín szandál, top, szoknya, lepedő... de a legnagyobb húzása (amit én egy 6 éves gyerektől várnék el), az egy rózsaszín uszkárra emlékeztető kistáka. Már elnézést a kifejezésért, de beszartam a látványtól. Ez kész.
Rájöttem, hogy utálom a nagytükrös termeket.
Így végig nézve az utóbbi postokat, lehet bekéne zárnom a blogot. Véget ért a "jellemfejlődésem" érdekesebb szakasza, már nem nagyon tudok "újat" mondani.