Boldog Születésnapot!


A lány táncolt és csókolozott a fiúval, majd egyszer csak mellé huppantak. A lány odafordult és kérdezett.
- Bocsi nincs véletlenül cigid?
Nem szólt semmit, csak elővette a cigarettásdobozt és adott neki 2 szálat.
-Nem mondod, van? Jajj de aranyos vagy!
- Tüzed van?  - Neki is rágyújthatnéka volt.
- Pillanat
Lázasan elkezdett kotorászni a táskájában, a kezében lévő poharat pedig lepasszolta neki.
- Igyál nyugodtan, Bomba van benne.
Csak megrázta a fejét és várta, hogy előkerüljön az öngyújtó, mely végre nagynehezen meglett, sorban mindenkinek meggyújtotta a cigijét, a lány visszakapta a poharát, egy köszönömöt biccentet neki a tűzért.
- Egyébként ***** vagyok téged hogy hívnak?
- Kaoru.
- Te egyébként leszbikus vagy?
Újabb fejbiccentés.
- Én is az vagyok...
- Csak néha a pasikkal csinálod?
- Á nem, én attraktívnak találom a pasikat fizikailag, de nem tudnék velük szexelni. Csak csókolózás.
- Aha.
- A mostani lányok, valahogy furcsák, egyik sem igazán rendes.
- Jha.
- Neked mikor volt az utolsó barátnőd?
- 1 éve.
- Jé nekem is. Tök jó. Egyébként te szoktál fórumozni?
- Igen.
- Mi a neved?
- Kaoru.
- Az enyém *****
- Fura még nem nagyon láttalak.
- Én se téged.
- Pedig már 5 éve fent vagyok.
- Az szép. Hány éves vagy?
- Ma lettem 21.
- Gratula! - Kézfogás és 2 puszi.
- Tudod, amikor feladtam az első hirdetésemet, egyetlen lány válaszolt rá. Egyetlenegy és Ő lett életem szerelme. Egy lány sem volt olyan mint ő. A pasik meg csak úgy, szórakozás. Csak csókolozom velük, de szexelni nem tudnék, úgy csak a lányok jönnek be.
- Persze, csak csók, az már általános manapság.
A lány mosolygott egy sort, aztán jött a Kosheen száma. Mindenki felpattant, megragadt egy magas szőke lányt, táncoltak, simogatták egymás dombjait, csókolóztak. A szám végén mindketten lehuppantak a fotelbe és a fiúkkal folytatták.


Ezt meg most Killi küldte át nekem éppen.