Ahh, de jót álmodtam...
Dir en Grey itt volt 3 napig (meg Gackt-et is láttam), de nem koncertezni, csak itt tengtek. És találkoztam velük, meg egy csomó időt beszélgettem Kaoruval. Aztán felébredtem, hm pedig de szép álom volt.



Aztán tegnap előtt elszállt a rendszerparticióm, 10 óra múlva sikerült visszaállítanom az összes adatot és visszaírnom a vinyóra. De aztán így se indult, majd tegnap reggel átböngésztem a BIOS-t azt egy priority settings rosszul volt beállítva, így utánna működött, biztos megint lett egy rakás őszhajszálam.
Anyám meg elment még hét elején 2 napra a pasijával, biztos jül érezte magát, de azt meg elfelejtette, h nekünk is megígérte, h lesz egy hosszú hétvégénk a Balatonon, oszt most így mégsem. Végül is cool, rajtam kívül mindenki volt nyaralni. Sebaj az élet szép, jövőhéten megint mehetek dolgozni. Remélem mire elkezdődik a suli apám nekem is perkálja a nekem járó gyerektartást.
Ebay rullez, sikerült beszereznem 11-ért egy 512mbos mp3 lejátszót, húgomnak vettem szülinapjára (lol noveberben lesz).
Mind1, itthon még mindig én vagyok újra aközutálat tárgya de ne mintha nagyon izgatna.