Ma játszadoztam a digitáblával, végre sikerült mindent rendesen beállítanom (lencsi: arra jó, hogy nem az egérrel kell bénáznod, amikor pl photoshopban akarsz rajzolni, hanem a táblán ceruzával, és kb 100x jobb, kényelmesebb, pontosabb, többfunkcióju mint 1 "mezei" egér). Frankon be lehet állítani arra, hogy ha gyengébben nyomom a cerkát akkor halványbaban és vékonyabb vonalt rajzoljon és fordítva, ha erősebben. Bye-bye pen tool :) meg polygonal lasso tool!

Nemrég megnyilt egy Jysk itt nálunk a Kaiser's mellett úgy is új számítógépasztalt akartam és bementem körülnézni. Láttam is olyat, amit akartam 9 rongyért, mellé polc cd-knek, hi-finek és miegyébnek 3 rongy és egy isteni-mennyei "főnökös" műbőrszék 10ért. Látszik, hogy nyitási akciójuk vannak, az eredeti árban kb 40%-kal drágább midnen. Anyunak szóltam is egyből, h na holnap menjünk megvesszük a cuccost felesben és haza hozzuk kocsival :D

Ma leszedtem Miyavi - Miyavizm c. albumát, nem semmi a csóka, van stílusa. Ráadásul "ffinek" sem randa lol.