Fronting

Utálom ezt az időt!
Péntekig tiszta letargia voltam, h mi a f@sz van velem, minden nyavajám volt: fejfájás, levertség, még több fejfájás, fáradtság stb. Aztán Pénteken, korábban mentem haza és láttam az eget. Pah front. Szar ügy, ha az ember frontérzékeny... de azt reméltem minimum valami tornádós-jégesős-havazós-vihar lesz, hamár ennyire kibaszott velem. De nem... csak 1 kis esőzés. Na mind1, ez a hét jól el lett szarva. Nem is volt kedvem szórakozni menni, inkább leszedtem 1-2 animét. Sikerült befejeznem 2 sorozatot: Bakuretsu Tenshi, Samurai Champloo. Samurai Champloo nagyon állat, már maga az opening és az ending tökéletes, szinte művészi. A történetek humorosak, kellően komolyak és szomorúak. Perfect mix, és még a japán történelemből is tanulhatunk :). MEglepő volt a vége, de ezt legalább nem kurták el, mint sok más jó animének.
BakuTen meg hát, is-is, jó actionos, mechás, a lányok mellét illetően túlságosan is fanservice (tehén csöcsök finoman szólva). Meg szerepét nem igazán értettem, mármint okés ő volt "Joe" (hülye név, lány) bajtársa, de azon kívül, h nyafogott és állandóan elrabolták nem sok szerepe volt... a végén abban reménykedtem, h kiderül a 2 csaj leszbikus, vagy legalábbis direkt módon nem akarták megjeleníteni. Anno, mint Haruka és Michiru esete, mindenki csak találgatott amig Naoko Takeuchi-san egy interjút nem adott. Jah igen visszatérve rá, jó a zene benne, a történet kicsit túl lineáris, sok a fanservice, bugyuta a vége, de azért nem olyan rossz, mert jó sok action van benne. Kár, h a háttérben álló szidnikátusokról elég kevés dolog derült ki, v csak nekem nem volt elég szájbarágós.

Viszont új anime került a merevlemezemre: Monster. Zseniáis, a grafikája mix a régi és az új stílusok között, de a sztori, a karakterek, a kibontakozó történet nagyszerű! Az első 25 részen már átrágtam magamat, a többi most jön.
A mainap egyetlen értelmes gondolata: könyebb másokban keresni és felfedezni a hibákat, mint sajátmagunkban. Tom, közhely. Nah mind1.