Ákos és 7vége rulez!

Erre a fiús témára én most egy kicsit visszatérnék. Pont múlt szombaton elmentünk a húgommal vásárolni ruhát. Mer, h rámjött az önéletrajz irogatás, s anyám meg magamat is baszogatom belülről, h most már kicsit nőiesebben kéne öltözködnöm. Szóval az volt a feltett széndékom, h veszek  valami nőiesebb  nadrágot, vagy felsőt. LoL az eredmény végülsi az lett, h vettem egy újabb deszkás/bő/zsebes gatyát. Egyszerűen rosszul voltam a lányos cuccoktól, nem azért mert rondák (sőt más csajokon jó is, márha nem a kurvás cuccokról van szó), de én rajtam xarul állnának, arról nem is beszélve, h én mégszarabbul érezném magamat. Így visszagondolva volt kb 4 próbálkozásom azt illetően, h nőiesedjek, de ezek az időszakok kb 2 napig tartottak, egy darab topom/szoknyám/női gatyám/felsőm sincs... van egy kosztümöm, amit a szallagavatón kellett hordanom, meg 2 fehér blúz + 1 fekete női nadrág ünnepélyekre (amiken az utóbbi 2 évben én nem iagzán jelentem meg), v ha be kell ugranom anyám mellé segíteni valamilyen rendezvényen. Az egyetlen dolog, amit meg tudnék változtatni (és talán még hajlandó lennék is rá) az a hajam hossza. Én valahogy mindig is ilyen voltam, mint most (lényegében csak a hajam hosszúsága változott), inkább tinininjáztam, meg én szerettem játszani a szőke herceg szerepét, ahelyett, h barbizzak meg hercegnő legyek. De ezzel persze nem azt akarom modnani, h inkább lennék fiú, v nem szeretnék nő lenni, csak egyszerűen ezeket a tipikus nőci vonásokat nem bírom/akarom elsajátítani. És persze normális esetben azt mondom, h xarok bele, meg nem érdekel, h ki mit gondol. Csak, amikor mondjuk beadom az önéletrajzomat és elhívank 3-4 emberrel egyetemben egy interviewra, akkor lehet, h azt modnják hiába biztosabb/jobb az én tudásom, erről sikít, h leszbi (v csak annyi, h túl fiús), s inkább felveszik a kevésbé megyőző, ámde csinibaba nőcit, mert ő esztétikusabb látvány. De aztán, lehet, h ezeket a dolgokat csak bemesélem magamnak, meg valamien szinten "bűntudatom" van, h nem oylan vagyok, mint amiennek anyám akart volna (no offense, anyám soha nem mondta, h ő bennem csalódott volna, mert én nem olyan vagyok, mint a húgom, meg stb., csak hát gondolom ő sem így képzelte el, azt, h milyen lesz majd, ha a lánya felnő).

Áh na egyéb. Anyám kapott egy megbízást, v mit, h készítsen egy farsangi plakátot. Aztán nem tom hány variációt kell neki csinálnia, de mondta, ha gondolom én is készíthetek 1-2 a gépen. cool, majd gondolkodok rajta :D