Reggel:
(meggyőző érvek)

anya: Azt írta a horszkópod, h hétvégén menjél mozogni.
én: frászt, örülök, h pihenhetek.
anya: meg akarok tanulni görkorizni
én: haha ezt látnom kell, menjünk kressz parkba


Munka:
(nevek)

Kolleganő felhívta a figyelmemet arra, h a kisfőnök oylan furán mondja a nevemet, mintha a végéről mindig lehagnyá az i betűt.
Na, ezért direkt figyeltem, amikor hozzám beszélt:
kisfőnök: ezt megtudnád nézni a táblázatban? Meg ezeket meg kéne keresni...
én: jó, egyéb?
kisfőnök: nem.. köszönöm Ors.

Hát ez lol és télleg, soha nem azt mondja, h Orsi, hanem azt h Ors. Hm :)

Nemek:
(hang, kép)

Nem is oylan rég töltögettme le 1-2 számot Miyavitól, és egész jók (pl: Pop is Dead, Girls be ambitious), csak teljesen zavarba estem, emrt én úgy emlékeztem, h miyavi így néz ki:

És hallgatom a számot, és végig egy kellemesen rekedtes hangú ipse énekel (imho hasonló a Kiss me Kill me cíímű szám előadás módjához, amiért örök hálám Scullynak)
Jajj Scully nevéről jut eszemebe, múltkor ott volt a nagy nagy főnök (J. Mulder) a mi irodánkban, s pont volt nálam egy tértivevény, amiből egy kukkot sem értettem, h miért küldték vissza (hollandul volt) és nem bírtam megállni, h le ne Mr. Mulderezzem a főnököt (mert nálunk mindenki tegezi a másikat) és megkérdezzem tőle mi van ráírva (ő is holland, ami egyébként egy vicces nyelv). Poén volt, mármint úgy értem hányszor sütheti el az ember ezeket a neveket igaziból? Hát nem sűrűn szerintem.

Zenei ajánlat:
Most vegyes felvágott van a winamp listámban, a kövi számokat tom ajánlani:

Rammstein - Resie, Resie album (alap)

Deep Forest:
Ken Mouka
Coral Lounge
Madazulu
Endangered Species
Night Bird
Marta's Song

DJ Promo - The Riddle (Remix)
East west Posse - Sinclair On Air
(ez a 2 Happy Hardcore és DnB kategóriába esik)

Dir en Grey - IIIRD Emprie (kiba jó :))

Miyavi - Girls Be Ambitious

Saint Germain - Rose Rouge