Ma néztem But I'm a Cheerleadert, az elejét szétröhögtem, meg a végét is, igaz a közepe felé kezdett kicsit bárgyúba menni, de ha az egész tábort úgy vesszük, mint a buzi-heteró élet görbetükrét, akkor pont jó. Aki nem látta, nézze meg :)

Húgom mesélte, h úgy 1 hete apámmal rólam beszélgettek. Apám ilyet mond, h nem csoda, h nincsenek barátaim, mert olyan hülyén viselkedek (avagy levágom a hajamat, piercingem volt, kékre festem a hajamat, fiús cuccokban járok, mellesleg még számítógépezek, a zenei ízlésemről ne is beszéljünk... ... télleg de 1 nagy fos vagyok, nem azaz átlag tömegifjúság, heh). Húgom meg erre döbbenten mondja apámnak, h nekem 1 csomó barátom van.. apám félperces csendet tart, aztán elkezdi: De nézd meg, azok is olyan hülyék mint ő.... LOL. Ez kurva vicces, már csak azért is mert én arra a 13-14 évre amire visszaemlékszem apám 1x nem hívott fel senkit a családon/munkahelyen/nőjén kívül, 1x sem ment el sehova úgy szórakozni, nincsenek gyerekkori barátai, stb. Ő alapból mindenkit lehülyéz, nah mind1, s nekem mondja, h nincsenek barátaim.
Ja ez a beszélgetés a húgommal úgy jött elő, h olvastam Scully blogját, s egyszerűen ledöbbentem, aztán ezt elmondtam a húgomnak, ő meg tréfálkozott, h majd én is így járok. Én meg mondtam neki röhögve, h én olyan lökött vagyok, h ált. mindenki bír (kívétel erősíti a szabályt :)), szal nekem még ezt is elnéznék. De télleg kevés olyan ember van, akivel egyszerűen nem tudok kijönni, ahhoz nagyon hülyének, nagyon nagy picsának, vagy még nagyobb seggfejnek kell lennie az illetőnek, de fórumon kívül többségüket még így is tolerálom.

Most, h már nőtt a hajam 1-2mm-t egész megtetszett, úgy leadom a testsúlyom negyedét, és meghódítom a leszbikus alvilág mindenegyes tagját :), hajj jön a tavasz én már érzem hehe.