Karácsonyi röffentés

Na megprobálom röviden leírni mivolt nálunk:

12.23

Reggel karácsonyi kaja vásárlás a Kaiser'sban majd karácsonyi ajándék vásárlás anyunak meg a szomszédnak a Tescoban, majd beugortam anyámhoz a munkahelyére és együtt jöttünk haza, s útközben beugrottunk pajtiékhoz, és anya meggyőződött, ha 1 évvel korábban költözünk, akkor bizony a pajtiék közvetlen szomszédja lettünk volna (ami vicces lett volna, heh), és anyám egyből meg is hívta pajtit hozzánk karácsonyi vacsorára.
Mir ehazaértünk, 5 perc múlva jött is apám, h segítsen megcsinálni a töltött káposztát. Én meg felhívtam a Brigi anyukáját és láss csodát a Brigi haza jött angolhonból, hétfőre meg is beszéltünk 1 nagy tracspartit. A nap további részére már nem emlékszem.

12.24

Reggel valaki hajnalok hajnalán 9:10 perckor dörömből az ajtón, hát nem a csodálatos szomszéd az? Figyelmeztett, h nekünk még nincs fánk, és hogy én azt mondtam, h ma fogok vele elmenni fát venni. Morogtam egy sort azt elmentünk az újpesti piacra, ahol az első közepes méretű, tömötebb ezüstfenyőre azt mondtam, h jó lesz és alkudozás nélkül el is vittem. Mire hazaértem, egy 1 négyzetmiliméternyi bőrfelület nem maradt az alkaromon és a kézfejemen, amin nem lett volna piros pöty a fa tűlevele után.
Otthon szépen beraktam a fát a fürdőkádba, mert nálunk az a szokás, h megzuhanyoztatjuk a fát, és akkor jó lesz. Aztán jött az aljzatba helyezés... márha a fa törzse nem lett vola 10x nagyobb, mint az aljzatunk. Kb 2 órán keresztül faragtuk a fát a szomszéddal, mire jó lett. Aztán fa bevisz húgi feldíszítette, én szobát pik-pak kitakarítottam, aztán zuhany, emberi külsőt öltöttem és pajti máris hívott, h valahol itt van az ajtónk előtt. Aztán lassan megérkezett anyám barátnője, s így voltunk mi 5en csajok. Nekem ez vlt így az eddigi legnyugisabb karácsonyom. Csupa olyan meber, akit szeretek, s jó hangulatot tudnak csinálni. Akkor volt 1 gyors ajándékosztás, amin kb senki nem lepődött meg, mert már mindenki tudta, h mit fog kapni, tracsolás, evészet és ivászat, majd a szomszédék is átugrottak 1 gyors ajándékcserére, újabb tracsolás és valahogy 10-11 felé lassan mindenki haza ment. Kaja meg még mindig maradt bőven (szvsz töltött káposzta lesz az ebéd még februárban is -.-).

12.25

Valamikor délben felkeltünk, fogadtuk a karácsonyi jókívánságokat telefonon, apám átjött és odaadtuk neki az ő ajándékát is, miután meggyőzödött, h abszolút mindne rendben van el ment. Aztán este anyu bejelentette, h eljön az anyukája meg az új élettársa hozzánk látogatóba. mondtam neki, jó akkor hétfőn keresek magamnak egy egész napos programot (már említettem, h nem szeretem a vénasszonyt, s jó okom van rá, csak én  a nehezen felejtős tipus vagyok anyámmal ellentétben). A vasárnapi program még ennél is jobb lesz... megyünk a nagyszülőkhöz vendégségbe -.-.

Egyébként nem vagyok annyira anti-szociális, mint amennyire tűnik a post lapján, csak én 2 embert tartok igazándiból a családomnak, azaz anyumat meg a húgomat. Apám különösebben nem érdekel a vállás/elköltözés ideje óta, apai nagyszüleimben nagyot csalódtam, amikor megvillantották a foguk fehérjét anyámék válásakor, meg egyébként is, ők sem elégedettek velem, mert az ő elvárásaik szerint nekem jeles keresztény egyetemistának kéne lennem, azt a valóságban meg nem így van. Szóval kéynelmetlen velük 1 légtérben lenni. Anyai ágról meg sokat lehetne mondnai, de jót csak nagyon keveset, csak a Störk papa meg a nagynéném, akivel igazándiból tartjuk még a kapcsolatot és szeretek.
Ennek ellenére most nem érzem úgy, h bárki, v bármi is hiányozna az életemből, mióta anyuval élünk együtt (igaz voltak kisebb-nagyobb stresszes helyzetek), mindannyian sokkal nyugodtabb és felszabadultabbak vagyunk, s amire tényleg szükségem van azt megkapom tőlük.
Nem vagyok oda a karácsonyért, de a mostani az jó volt.