Jutalom

Ma behívtak 4ünket (kisfőnök, munkatársam, s egy csajszit, aki a szerződéseket iktatja) a PanTel elnökéhez (akit szerintem Scully nagyon komálna már csak a neve miatt is: J. Mulder :>) a projektel kapcsolatban. Előtte a nagyfőnök tett egy *számomra* eléggé zavarba ejtő beszédet, aztán mikor bementünk az elnök irodájába hoztak mézeskalácsot meg valami itókat (vodka meg édesített, fűszerezett gyümülcsbor elegye), s az egésznek az volt a lényege, h megdícsértek minket a munkánkért és mindannyian kaptunk 1-1 borítékot jutalomként. Mint később kiderült vásárlási utalványok voltak benne, heh karácsonykor meg szilveszterkor majd degeszre esszük magunkat finomabbnál finomabb dolgokkal :). Igaz ennek az egésznek, ami igazán jól esett volt 1 nagy hátul ütője, volt 1 lány, aki nem kapott (szvsz ő is simán megérdemelte volna) és ezt a nagyfőnök szépen ki is teregette neki eléggé *khm sztem nem éppen a megfelelő stílusban*, amire az ő reakciója is elég rossz volt (nem akarok most itt részletekbe menni, de az utánna lévő 2 órában üvöltözés, sírás, számonkérés, felmondás volt). Szóval mi erről nem tehetünk, de akarva akaratlanul mi is belekerültünk, s ez eléggé rosszul sült el, s kéréds, ha a lány nem mond fel, h fog velünk meg a főnökeivel tovább dolgozni, meg a szemébe nézni ezek után (és vica versa)?

Nah nem szokásom a kibeszélés, meg kifigurázás (heh az illetékesek tudta nélkül :)), de az alábbi _fórumban_ feladott hírdetés szvsz annyira szánalmas, h ennél szánalmasabbat csak 1-2 ember tett emmeddig (egyenlőre az eXit fiúk viszik a pálmát). Én is csinálok égő dolgokat, de én legalább érzem, h az égő.

"Ez egy hírdetés lesz, ahol magamat hírdetem.
Szóval eladnám magam egy nőies vadóc nőszemélynek.Én is nőies nő vagyok, és nem értem mit csinálok rosszul.Szóval fogalmam sincs hol ismerhetnék meg hozzám hasonszőrű egyedeket.
Hova bújtok nőies lányok?? vagy talán magamtól kéne kérdeznem nem lehet hogy én vagyok rossz helyen?:P
Hogyha van itt valaki, aki megismerne, vagy tudja hová bújtak ezek a lányok, az írhatna!
Előre is köszi.
pussz:)
"

Ha nem lenne kb 10 hasonszőrű és lejáratott topik (pl: lányos lányok, ti hogy csináljátok, ismerkedés, társkeresés, bi/és leszbi lányok klubja, stb) akkor egy sincs. De nem még 1 idióta topikot feltétlenül kell csinálni. Kövezzetek meg nyugodtan, h bunkó vagyok, de ez gáz.

Ma nézegettem a Faithless - We come one videóklipjét, hát szvsz europop kategóriában ez az egyik legjobb klip és szám is egyben. Nagyon ötletes, illik a dalszöveghez és szépen meg van csinálva.