Ez + Az

Szóval Ösztrosokk mint mindig kircsi volt (és mint mindig thx to pajtiék), elvileg történt 1-2 balhé, de nem voltam szemtanuja, meg nem is volt belőle nagyobb balhé, szal nem érdekes.
Vasárnap szomszéddal elmentünk a Duna Plazaba és kb 4,5 órát ott dekkoltunk, egyedül anyukája vett 1 karácsonyfát magának. Viszont poén volt kint, volt ott 1 ipse, aki csinált eg yátmeneti ólt oda, s lehetett birkát, kecskét, csacsit emg kutyát nézni/simogatni/etetni/csacsigolni. Meg találtam 2 olyan üzletet, ahol én amjd súlyos összegeket fogok hagyni. Ha megtalálom a lapjukat kilinkelem őket.

Most hétköznap pedig megy a meló, holnap az utolsó nap és legközelebb kedden kell mennem, aztán megint csak szerda lesz az utolsó nap, s legközelebb már csak jövő januárban kell menni :D, cool.

Aztán valahogy eljutottam egy pc modding oldalra (pc modding: amikor te magad készítesz/ v designolsz egy pc házat. Ált plexiket, uv vízhűtéses csőveket, meg led lámpákat használnak hozzá. Pl: http://raven10011.fx3.hu/), s most teljesen be  vagyok rágva, h soha nem fordítottam nagyobb érdeklődést fizika órán az elektromosságtanra. Viszont ha saját moddingolt házat nem is nagyon tudok készíteni, az alapötletet nagyon jól fel lehet használni szobadekorációra (cool, viszonylag olcsón kijön: egy kis aluminium lap, müanyag plexi, ledlámpácskák.. meg kell fűrész, fúró, sarokcsiszoló [flex] és az ember már egész jó kis dolgokat tud csinálni.)
Majd megpróbálom magamat továbbképezni NYÁK készítés meg ilyen dolgok terén :).

Nah egyenlőre csak ennyi, majd még írok valamikor.