Anyám Jimmyre énekelt az előbb, mert a TVben őt nyomatták. Ez a világvége.

Tegnap nagyon jó napom volt, madarat lehetett volna velem fogatni, azt ma meg a bányászbéka segge alatt van. A fejem is fáj, fura, h mindig a sokk előtt jön elő, heh.
Megnéztem a kézilabdás csajokat, akikért az elvtársnők oda voltak, hát nekem nem jönnek be, úgy h többet nem is írok róluk.

Ma meg fánkot próbáltunk a szomszéddal sütni, finom lett, csak a közepe nyers maradt, lol. A lánya meg egyszerűen maga a gonosz, pedig csak 3 éves. Állandóan hisztizik, bömből, irigy, s soha nem értem, h mit mond... viszont imádom bosszantani, heh (akkor meg mindig jön és elkezd ütögetni, a múltkor majdnem kikaparta a szememet).

Anyám anyja (nem nevezném a nagyanyámnak, főleg azok után, amit itt levágott, amikor nálunk volt 3 napot. Anyunak mondtam is, h ha mégegyszer ide jön hisztit csapni, sodrófával kergetem el innen) 1 hete már ide telefonálgat, h megjött-e a csomag, amit nekünk küldött karácsonyra. Hát nézem, amikor megkaptuk, h mi van benne, hát lol vagy 50db ilyen karácsonyi zacskó... ez kész.

Nah, megyek készülődni az Ösztrosokkra, de nem hinném, h most végig maradok.

Jah megjegyzem, most játszák az Immortelt (Halhatatlanok) a mozikba. Ez az a film, amelyikben az "Egy dög" c. verset mondogatta Nikopol. Érdemes megnézni, sztem nagyon jó.