Ma kaptam a telefonhívást, h holnap 4-kor lesz az interjú a bankban, teljesen be vagyok sózva :)!!!!!! Elvtársnők, holnapra szorítsatok!
Egyébként jó lesz a holnapi program, nem megyek suliba, helyette megyek segíteni anyumnak egy rendezvényen.. remélem azért nekem is csúran-cseppen egy kis money.
Pénzről jut eszembe, ha 8 órás műszakot vállalom a banknál, akkor 120e FT-t fogok kapni -SZJA, TB stb, szal az lesz 80e Ft. Anyumat megkérdeztem, h ha abból leperkálok neki 10-15e FT-t, akkor az jó lesz-e.. hát nem, azt mondta ő inkább 20 rongyra gondolt. Kicsit O.o, dehát most mit mondjak, neki kiesik a családi pótlék, mivel meg fog szünni a tanulói jogviszonyom, apám, ha geci nekem nem ad már 15 rongyot a gyerektartásra (apu ne lééégy geeci! tom nem rózsás a kapcsolatunk, na de azért akkor se! Mondjuk nem fogok könyörögni neki, az is bizti). Hm, xar ügy.  Max még bevállalok valami esti munkát a bank mellé.

Rádióblog újra fent, igaz nem úgy néz ki, ahogy én szeretném, majd még dolgozok rajta. De hallgatni lehet.