Sokk

Hóvégi utolsó szombat, avagy ösztrosokk. Melyen kb megint 200 ferdehajlamú nőszemély tette tiszteletét :). És én ma találkoztam 2 emberel is, az egyikről vituális a benyomás után azt hittem emberevő, de kiderült, h nem. Aztán ott volt még egy leányzó, akivel High Art blogja révén jöttem ismeretségbe, az ilyen találkozások mindig viccesek, mert ált. engem megszoktak ismerni, és én meg soha senkit, s most is kopogtat a vállamon én hátra arc, és akkor mondja, h szia Kaoru :), kezet fog mondom szia... te ...? És akkor mondja, h ő az ő és én megvilágosulok :). Aztán elitalozgattunk, most csak 2,5 korsó ser csúszott le, a cigimnek több mint a felét elszívtam (piros hosszú multi ááááá és ott felejtettem), s most kb zárás előtt 30 perccel előbb elémentem zárás előtt, mert pajti egyik pajtija felajánlotta, h elvisz egy darabon. És akkor jött a pánik, nem találtam a bilétámat!!!!! Megkérdeztem azt az aranyos ruhatáros csajszit, h ilyenkor mi van.. azt mondta felnégyel, máglyán megéget és egyéb szörnyűségek, aztán csak somolyogot egyet és elővarázsolta a kabátomat meg mutatta bilétámat, s mondta, h valaki megtalálta és gondolta előbb utóbb úgy is jelentkezni fogok. <3 a becsületes megtalálónak, vendégem egy italra a következő sokkon.
Aztán thx to pajti pajtijának (aki az én pajtim is, csak ő nahmind1, szal nem akarok neveket írni, v iesmi) elvitt a nyugatiig, s örvendtünk, h leelőzött nekem 2 éjszakai buszt is. Aztán nyugatinál kirakott én emgköszöntem a fuvart és iszokoltam az éjszakai buszhoz.
Itt, azon kívül, h 30 percen keresztül fagyoskodtam, egy feka hapsi fel akart szedni! Ott kérdezgetett, h bulizni voltam-e, mondom ja, kérdi hol, mondom egy bulin, csajbulin. ezt nem akarta megérteni, én meg nem akartam elüvölteni magam 30 ember füle hallatán, h BUZIBULIN. Mondtam neki 1 buli, amit mindenhónapban egyszer rendeznek meg a Jailhouseban. Aztán kérdi, h milyen zenei stílus, modnom vegyes. Na és ekkor kezdte bedobni magát, h látja, h én ien belevaló bulizós csaj vagyok, oylna vad a frizurám, meg ilyen a kisugárzásom, nincs-e kedvem máskor bulizni, meg haverkodni, jövőhét szombaton lesz buli a Fantsyba és, h ő meghív engem. BROAAAAAHHHHHHHHHHHH! Aztán elmagyarázta nekem, h merre van a Fantasy és akkor elhúzott, h jöjjek ő ott lesz. Úristen milyen visszautasíthatatlan ajánlat. Vazzzze mit csináljak még magammal? Vágjam kopaszra a hajamat, vagy rakjak rózsaszín szívárványos karszallagot magamra??? Hm, de ez az esett legalább az eszembe jutatta, h mennyire buzi vagyok.
Najó ezek után pedig az a rész jönne, h ismét ecsetelhetném, h mennyire utálom a BKV-t, de csak címszavakban írom le:
  1. éjszaki buszjáratból 1 kimaradt, így egy csomót kellett várnom
  2. éjszakai buszjárat úgy döntött, h behozza a késedelmét, s h előbb mehessen a garázsba, csak újpest központig szálított
  3. a 30as ienkor már közlekedett hál' égnek, a menetrendje a következő volt: 04:47 04:57 05:7... 4:50kor értünk központba, gondoltam  úgy sem pontos mindjárt ide ér. A nagy lóf@szt, Tudjátok mikor jött? 5:12-kor!!!!!!!!! Hogy kapnák be...!
Sebaj hazaértem, a cicám már a kertkapuban várt, szegénynek jól rá is léptem a farkára, de nem haragudott túlzottan, mert ahogy befeküdtem az ágyba, ő is jött utánnam, ráfekdüt a hasamra kikérte a neki járó kis kényesztetsét azt húztuk a lóbőrt.