Dyke és a Görkori

Ma este 10kor úgy döntöttem a mai este kíváló alkalom arra, h felfrissítsem (igen csak csekély) görkori tudásom. Elő bányásztam a sufniból a görkorimat, felprósza és még jó volt a lábamra és ki a kerti betonjárókára. Aztán hamar rádöbbentem, h a kerti betonjáróka felülete nem a legcélszerűbb, mivel jó rütykös, s az én bátortalan mozgáskultúrámmal igen csak döcögősen ment. De azért volt egy 4mx1mes szakasz, amin azért gurultam 1 keveset. Miután meguntma a konyhában próbálkoztam, annak meg anyu nem örült. Szóval a csontozatom átformálását inkább holnapra vagy hétvégére hagyom (egyébként télleg nagyon béna vagyok... s mivel már elég sokat is felejtettem... khm, ha mondjuk nem írnék 1-2 hétig, akkro valszeg kórházban ápolnak szilánkosra tört csontokkal).

Cápamese

Ma voltam moziban, s megnéztem ezt a filmet. Suxxxxxx! Volt benne 1-2 humoros jelenet, de ennyi kész. Angoul biztos sokkal jobb lett volna, mert magyar nyelvre igen csak nehezen lehet átültetni azokat a szójátékokat és vicceket, amik eredetileg a filmben lehettek. Meg egyébként sem bírom a fekahumort, és az egész történet igen csak sablonosra sikeredett.

Cigis doboz

A múltkor volt a TVben, h valami jó kis guszta gégedaganatos, felboncolt tüdős képeket kéne a cigisdobozra rakni. Szvsz azon kívül, h gusztustalanok engem biztos nem akadályoznának meg a dohányzásban (egyébként kezdek leszokni :)). De ennyi erővel kirakhatnának minden cukros és szénsavas üdítőitalra 1-2 szebb elszuvasodott fogat, a párizsire meg azon állati testrészeket, amikből a párizsi készül, s még sorolhatnám (és ennek biztos nagyobb hatása lenne, mint a cigié).

Itókák

Imádom a tejet, s szerintem a jelenleg forgalomban lévő tejek közül az Alpsko a legjobb (Tescoban és Auchanban lehetett kapni), de most megjegyezném, h a Tesco gazdaságos tej minősége javult, most már nem annyira vizes és a műanyag mellékíze is megszünt. Ez a minőségi javulás nem mondható el a Váci úti tescos Don Pepe Ice Teajáról, aminek nagyon erős citrompotló/citromsav íze volt, szerintem tescos teaport kevertek ki Lipton Ice Tea helyett.

3 perc

Mondtam már, h voltam moziban, mégpedig  a Duna Plázában. S ott éppen néztük a kirakatokat és volt egy ilyen keleti szuvenireket árusító kis bolt üvegére kiragasztva, h eladót felveszünk. Mondtma anyunak,h ide majd akkor benézek hátha, csak előbb vegyük meg a jegyeket. Mire visszamentünk (kb 3-5 perc múlva), a felírat eltűnt, s rákérdeztünk, h mi történt. S mondja, h pont 2 perce vettek fel 1 embert. Ahhhhhhh >.<, sebaj ez tanulságos. Holnap viszont állásbőrzézni indulok suli után, need money!

Agresszív videójátékok

Ezt is a TVben láttam, h be szeretnének tiltatni a videójátékok többségét, mivel mind1ikben megy az ölés, gyilkolászás, erőszak, lövöldőzés, kegyetlenség. Imént csak hülyeségnek tartom. A gyerek nem azért lesz agresszív, vagy kegyetlen, mert ilyenekkel játszik, hanem, mert nem törődnek vele, esetleg állandó feszültség alatt van és ezt nem tudja normálisan levezetni. Másrészt az, h a gyerek ilyennel játszhat nagyrészt a szülő hibája, nem hinném, h egy 8-10 éves gyereknek lenne rá pénze, h 10-20e ftos videójátékokat vegyen, s ha ilyenekkel játszik éjjel-nappal az kb annyit jelenet, h a szülő magasról szarja le a gyerekét, v egyszerűen nincs ideje arra, h foglalkozzon vele. De szerintem ennek ellenére is minimális az esélye annak, h a videójátékok hatására torz értékítéletek fognak benne kialakulni. Ezt csak a média szereti így felfújni.