Megtaláltam a régen elveszett telefonkártyámat (az újat meg most nem találom) és ezen megörülve felhívtam Brigust mi van vele. Beszéltünk arról, h kivel mi van, meg gyors újdonság csere. Mondta, h a munkahelyén van egy pont ugyanolyan csam mint én, de azt modnja annyira hasonlít rám, h eszméletlen, még a piercingje is ugyan ott van, csak másképp fésüli a haját. Meg azt mondta, h az a csaj is leszbikus :), már majdnem megkérdezte tőle, h mit keresek itt kint angliában. Aztán még beszélgettünk 1-2 dologról, modntam neki, h valszeg márciusban én is megpróbálok kimenni.

Anyám reggel pont emiatt ahogy felébredt egyből átjött a mi szobánkba és leült az ágyamra, h erről újfent beszélgessünk. Először ellenezte a multimédiás sulit, mert azt modnta, h erről beszélt az egyik barátnőjével, akinek a fia hasonló szakot végzett el, s ő nem tudott sehol elhelyezkedni ezzel a képesítéssel. Aztán végülis abba maradtunk, h jó, de akkor tényleg menjek el dolgozni, sőt, amint tudok menjek ki külföldre, mert ott is gürizni kell, de ott legalább meg is fizetik a munkát. Szóval ebben maradtunk, de azért még megfontolom ezt a dolgot.