Kísért a múlt!

Elég furcsa, de az útóbbi napokban/hetekben elég sok emberrel találkoztam/beszéltem, akiket még gyerekkoromból ismerek. Pl 1 hónapja egy Andor nevű srác keresett fel engem. Még ált. iskola 5-6ik osztályában voltam belé szerelmes, inkább ilyen gyerekszerelem volt, meg felnéztem rá, mert nagyon szépen rajzolt. Az nem semmi, h mit meg tett azért, h most találkozzon velem... elment a régi sulimba ott kiderítette, h apám hol dolgozik, elment hozzá elkérte a címünket meg a telefonszámunkat, meg megeskette apámat, h átadja nekem a telefonszámát. Én emg otthon értetlenkedve néztem, h vaj mi okból jutottam az eszébe (habár volt 1 sejtésem). Felhívom, s találkozni akar, másnap már zödhajnalban itt állt az ajtónk előtt, hehe alig akart megismerni, pedig figyelmeztettem. Beszélgettünk, s bejött a sejtésem, s a komplikációk elkerülése végett megemlítettem neki, h meleg vagyok. Meglepődött aztán még ebszélgettünk, azt mondta, h majd felhív 7végén. Azóta is hív :), de nem baj, mert elég egy szerencsétlen és idegesítő alak lett belőle.
Aztán ma a rendelőben találkoztam egy másik volt osztálytársammal (ált.isi 1-4), ő sem ismert meg. Ő meg átment gót csajba, beszélgettünk aztán elkértem a telefonszámát. A rendelőből átmentem a régi általános iskolámba, ahol beszélgettem egy volt tanárnőmmel. aranyos volt emg midnen, de nem volt a kedvenc tanáraim egyike. De a mai nap csúcspontja.. szinte röhelyes, de megint csak általános iskolában volt 1 angol tanárom, Yahijah (arab), s ma pedig ő hívott fel, h mi van velem. Én meg magamban roflmao wtf? És kérdeztem mi van vele, meg hogy-hoyg felhívott... aztán mondta, hogy találkozott a Zsuzsival és tőle kérte el a számomat. És, h emlékezett, h tavaly találkozott velem, s h érdekli mi van velem, siekrült-e a nyelvvizsgám, nem-e akarom az angl tudásomat felfrissíteni, netán egy felsőfokút megpróbálni.... ő hát elég furcsa volt, meg iylneeket modnott, h aranyos és kedves kislány voltam, meg h múltkor is milyen jól néztem ki O.o - rákérdeztem, h mi van a feleségével és a gyerkeivel (magyarok) .. azt mondta ó, már elvált (ajjajjj). De mindenféleképpen angol szakmai okokból szeméylesen is akar velem beszélni, ahhhhhhhh..... hétfőn találkozunk :\, remélem nincs semmi köze ahhoz, amire az én előítélettel teli agyam gondolni tud.

Jah, meg így néztem ki régen, h értsétek miértnem akarnak megismenri az emberek :)



a legszélső kékpolóban, na az vagyok én. A sötétkék polós lány pedig az akkori legjobb barátnőm, fehér polóbna és fekete gatyában pedig Briguska, aki most angliában gürizik, s mellette pedig a Zsuzsa, az aki most oda adta Yahijának a telefonszámomat :\

Néztem valamelyik fókusz szerű műsort, s mutatták Kockát (Kocka Bea), s nekem tök bejön a csaj... fényképet találtam róla, de azokon nem lehet látni belőle semmit (Scullyra néz.. :)). s pint az gyik iylen fodrász lapon volt 1 progi, és ki is próbáltam, h mién cép hajam is lehetne (sorry a képek gagyiságáért, de lusti voltam rendesen megcsinálni):

 
 


Rofl, na kész vagyok :)