Túléltem az egymásutáni 4 órát ofővel, egyik volt osztálytársamat elkísértem a goethe institutba, mert jelentkezett nyelvvizsgázni, aztán beugrottunk a Westendbe, ahol hol nekem kellett őt elrángatni a kirakattól (ékszerek, ruhák, cipők stb), hol pedig neki engemet (késes, kardos boltok). Ettünk pizzát, aztán dumáltunk, s elindultunk hazafelé (egyébként tényleg nagyon kicsicsázták a westendet, minden1es damilról 1 mű karácsonyfa lóg. Meg láttam Scully pizsijét is a Women's secretben). Miután tömegnyomor volt a metrón Lehelnél leszálltunk és felmentünk a 14es villamoshoz. És akkor ott volt Ő... Ő kiszúrt a szemével, láttam, h követ a tekintetével... magas "balkáni exotikumú" nő (barna haj, barna bőr)... és akkor hozzám simult és érdes hangon a füllembe súgott: "Van 1 frankó ajánlatom, prima áru, érdekel? Megéri" Egy ilyen ajánlat hallattán nem tudtam, h hova nézzek... de aztán úgy gondoltam az a legjobb, hogy ha előre nézek és figyelmen kívül hagyom :o). Aztán fent egy nénike árult csokit 100 ftért és az osztálytársam és én is elég édesszájúak vagyunk hát megvettük (habár nekem most csokiundorom van). Megkóstoltuk... és egyértelműen scheisse volt, viszont az út hátralévő részében azzal a szar csokival szórakoztunk (nagyon idióta viccek voltak, de akkor és ott halálra röhögtük magunkat rajtuk, pl h nehogy visszaadja nekem a csokit, mert felhívom a köjált és rá uszítom. Vagy hogy a lengyel maffia ezen a xaron gazdagszik meg a feketepiacon..stb, már nagyon pihentek voltunk agyilag).
Aztán ő előbb szállt le mint én, én meg mentem tovább központig. Ott a csőves rámszólt, h ott hagytam a csokit az üllőkén... mondtam neki, nem az én csokim.. erre elkezdi, de a nőd hagyta ott... mondom neki, nem  a nőm :), aztán az öregnénik vetették magukat akcióba a villamosmegállóban (avagy, még le sem szálltál, de ők már rohannak fel a villamosra - típikus vénasszonyok), ezért a másik oldalra mentem leszállni, de előre engedtem egy anyukát a gyerekével, az meg beszólt nekem, h ne szerencsétlenkedjek (jó legközelebb felrúgok mindkit, aki szabálytalanul akar fel/le szállni a járműről és nem leszek illedelmes).
30as busznál szokásos tömegnyomor (lassan már kezdem megszokni, h nekem cska a lépcsőn marad hely és szerencsés vagyok, ha a busz nem hagyja ki a megállókat, mert fullon van).
Nos hazaértem megnéztem az Eulogyt, jól esett végre egy kis vidám filmecske, aztán kipróbáltma a monopoly 3mat :) jópofi. Hasonlít a Capytalira, mindig nyertem benne, meg most a monopolyban is megvertem a gépet, majd kipróbálom, h mien multiplayerben.
Holnap véradás!