Egy közérdekű közlemény (vagy valami olyasmi): Ha valaki az üzenősdivel ír nekem és mondjuk szeretne rá egy reakciót is, akkora végére nyugodtan oda lökhet egy nicket vagy ilyesmi, mert magamtól nem fogom tudni kitalálni, h ki írta :\ (legalábbis nem mindig tudom)

Hétvége:
Sajnos nekem nem volt oylan jó, s érdekes hétvgém, mint egyes szerencsés egyednek itten ;)
Szombat az elment a nagy semmivel, jobban mondva filmeket néztem (A szemet akár kívülről elmondom szóról szóra), vasárnap hajnali 4kor tértem nyugovóra. Reggel 11kor megnéztem, h reggel van-e, s az volt, reggeliztem aztán visszaájultam az ágyamba. Háromnegyed egykor húgom kelteget, h vazze mennünk kell apámékhoz (ösznépi ünnepély, amin az én és a húgom névnapját egybetartva egy nagy ebédre meghívtak minket apámék). Ott volt az egész Marton familia: Apám, a nője, apai nagyszüleim, a nagybátyám, annak a felesége, meg apám nőjének fia. Közölük 2 emberrel szimpatizálok igazán: a nagybátyám feleségével (ő soha nem basztatott, tett rám megjegyzést, mindig kedves volt és lehetett vele jókat beszélgetni) és apám nőjének fiával (ő nem nyalizik, végig bent volt a szobájában, és normálisnak tűnik).
A többiekről meg most hagy ne beszéljek.
Az ebéd finom volt, csak kicsit csesztettek minket, de mondjuk evés után húgommal szépen beültünk a tv elé és megnéztük az Ice Aget (kőkori mókus rullez). Amikor véget ért hazahuzacs és pihi. Aztán csevegtem egy keveset, ittam egy kis alkoholt, néztem Mauresmot, s eszembe jutott, h jogra tanulnom is kéne. Ami annyira érdekes volt, h elaludtam rajta, s Mauresmot sem láttam végig.
Ma isi, megkaptam a stat ZH-t, amire cekát kaptam (egy teljesen jól megoldott feladatra 0 pontot adott, mert nem írtam le a számításokat, csak az eredméyneket.. ha azt nem nullázza le, akkor simán meg van a 3as.), s kijelenti, h csak az írhat javítót, aki 4 duplaoldals franciakockás lapot benyújt, ami tele van gyakorlásokkal. Vagyis 16 oldalnyi számítást kell benyújtani. Fasza. Most komolyan elgondolkodtam rajta, h abba hagyom ezt a sulit, dolgozok 1 évet, s jövő szeptemberben elmegyek valami grafikai/számítógépes multimédiás suliba.
Hm még meglátom, aztán lefeleltem jogból, kaptam egy 4est, aztán miután véget ért a tanítás elkísértem az egyik oszitársamat az APEH-hoz, mert elkezdett dolgozni és még nincs adókártyája.
Hazajön, beül gép elé, s az előbb néztem egy reklámot a Balázs showról, hát én igazán nem értem se a TV-t, se a nézőket, se a szereplőket. Mindig valami bunkó nagyképű csaj van bent, aki azt hiszi, h attól kemény, belevaló csaj, mert pofátlanul nagy a pofája és undorító stílusban be tud szólni másoknak. S közbe süt le róla, h egy bunkó, nagypofája, műveletlen paraszt. A TVnek ez kell, a néző meg ezt szereti, meg röhög rajta... szánalmas, az ien nőktől/lányoktól okádni tudnék.