Ma 2x megnéztem a szemet, először csak úgy magamban, aztán már éppen vége volt, s anyu pont akkor jött haza, s mondta, h ő is szeretné megnézni. Jó, átkötöttem a gépet tvre és néztük. Így zusammen már 4x láttam (először az érettségi előtti héten volt a mozi ünnepe, s ilyen 200-300FTokért néztünk filmeket a Brigivel hehe, s akkor láttam először ezt a filmet is), a moziban horrorsabb volt, de még máig állítom, h ez az egyik legjobb thriller, egészen a legvégéig nem tudjuk, h miről is van szó pontosan, s hogy miért is, s egyben olyan drámai is. De a legpoénosabb, h a lovestorys epizódot kb 1,5 mondattal elintézték: "És igen, ő számomra többet jelent, mint 1 páciens." Heh nem úgy mint 1 amcsi filmekben, h már nyáladzik az egész jelenet. Einfacht.
E-mule most meg futkorászik, de egy letöltés sem aktív :'(, ha meg mellé belövöm a bittorentet is, eccerűen nem fogok tudni netezni. bleh.

Jah, meg majd megyek szavazni is, s a kettős állampolgásrságra fogok voksolni. Nekem volt 1 osztálytársam, aki erdélyi volt, s nagyon sokat szívott az anyukájával együtt. Nem 2 fillér volt az a pénz, amit az igazolásokért és illetékekért kellett fizetniük, ráadásul, még a továbbtanulási lehetőségét is majdnem megfúrta. Ugyanis, csak akkor tanulhatott volna tovább az egyetemen, ha a tanulmányainak végeztével szépen elhagyja Magyarországot, s nem jön vissza x évig. Akkor meg kezdhette volna előről az egész papírbeszerzést és illetékfizetést. De hál' égnek sikerüklt megkapnia a magyar állampolgárságit időben. Szóval nem kívánok ilyet snekinek. A munkahelyről meg az a véleméynem, h ha van munkahely, amit előlünk elvehetnek, az azt jelenti, h mi nem voltunk hajlandóak betölteni, akkor meg ne sírjunk... másrészt nem fognak százezresével egyszerre ide vándorolni. nah mind1, ez csak az én véleményem.