Fáradt vagyok, délután hazaértem check e-mailz, olvastam 1 órát és elaludtam... Dominika dübörög az ajtón, macskát akar nyúzni, de nem látja őket kint, beengedtem, macskát kikergette, én meg visszafeküdtem, újból olvastam egy kicsit. Nagyon jó ez a könyv (Patrick Süskind - A Parfüm).. tele van groteszk leírásokkal, groteszk humorral, különböző társadalmi rétegekhez tartozó emberek tipikus (groteszk) gondolkodásmódját bemutatja (a papét, a dadáét, a vargamesterét, a céhes parfümkészítőét, az "értelmiségi" márkiét, stb) s egyszerűen zseniális ahogy a főszereplőt megformálta, tényleg nehéz eldönteni, hogy ez most őrült, vagy egyszerűen a sajátos képességei miatt zseni.
Na midnegy, szóval most ezt olvasgatom nemsokára végzek vele.
Szal ezután az olvasás után is elaludtam, s most keltem fel arra, hogy olyan a szám, mintha homokot ettem volna. Benyomtam két ivójoghurtot, kezdek rendbejönni. De a közérzetem valahol a bányászbéka segge alatt van, s ienkor nagyon bunkó tudok lenni, most is alig bírtam megállni, h ne írjak be valami antiszociálisat a pridera (s anno még én haragudtam az antiszociális személyiségekre... na mind1, de van aki tényleg bődületesen nagy hülyeséget ír be, de annyira, h a fejemet az asztalba veregetem, mire elolvasom.. márha végig tudom olvasni, s vica versa, ha én írok valamit, s azért beszólnak, akkor biztos azért van, mert én is hülyeséget írtam. Másrészt értelmetlen ezen lelkizni, mert nem mindneki olyan, amilyen hatalmas közellenségnek számít a fórumon, élőben meg tök jó fej, s jó társaság -legalábbis nekem ez a személyes tapasztalatom-)

11 óra még az if these walls could talk 2ig!