Megnéztem ma egy részt a vészhelyzetből, szörnyű... már érzem előre, h magát felgyújtó emberekkel fogok álmodni.
Ha meg már úgy is álmodásról van szó, tessék itten van egy blog: supremacy, de nem akármilyen blog... ebben a blogban volt az a bizonyos utalás rám és Scullyra. Érdekes nézeteket vall a ffi és női blogokról, dehát ha ő így látja, akkor tegye.. egyébként érdekes.

Hm holnap szupi programom lesz, rakhatom fel az adobe photoshopot az iskolai gépekre, mert pénteken fordított órákat fogunk tartani, s én tartok számtechet meg osztályfőnökit. Számtechre azt találtam, ki, h absztrakt háttérképet csináltatok a többiekkel, úgy h ők látják a projektor segítségével, h én hogyan csinálom. Legalábbis ez jobb ötletnek tűnt, mint az, h az operációs rendszer működéséről papoljak, vagy hogy a html rejtelmeibe avassam be őket 30perc alatt.

E-mule rullez, má csak 1 nap és 12 óra míg lejön az if these walls could talk 2 :). Arigato Scully-sama!
O-ya, Xpressionist tökéltesen kifejtette azt, amit én csak "Nincs nő, nincs sírás" mottónak nevezek (remélem nincs ellenére, ha idézek) - "[..]kell a halálnak nekem bárki is, jó vagyok én így egyedül, nem hiányzik nekem ez az egész cécó!"