Hm, jól kipihintem magamat az elmúlt 2 nap folyamán.
Aztán eszembe jutott, h azok a nőszemélyek nem is voltak olyan rémesek, csak az egyik, aki nagyon a Sigmund Freudos álomfejtéssel próbált egy jellemrajzott készíteni rólunk, de tudjuk be annak, h biztos magas volt a véralkohol szintje. De nem szenvedtem sokat, emrt 15 perc után mentem vissza pajtiákhoz táncolni.

Aztán apám is volt itt a nőjével, húgomnak hozták meg előre a névnapi ajándékát. Heh, naon pojén volt, én végig dumáltam Brigikémmel a telefonon tök kómás fejjel, pizsamában, apám nője meg leült a húgom ágyára, s az alatt az 1 óra alatt, amíg itt voltak nesztelenül ült és gubasztott ott. Senki nem szólt hozzá. De ősparasztok vagyunk, hehe. A húgom kapott 1 hordozható rádiómagnót, aminek én külön örültem, mert azóta mindenhova azzal járkál és bömbölteti... de ilyen magyar pop/dance szarokat, s közben a pasija után sóvárog (akibe 1 évig szerelmes volt, aztán elkezdtek járni, s most emg kijelentette, h szakít vele, mert hogy ő független akar lenni...).
Apám meg köclsön kérte a DVD-írómat, remélem azért még visszahozza ezen a héten, a gép úgy néz ki, mintha kibelezték volna, s ilyen állapotban nem szívesen vinném el a keszthelyi LAN-ra.
Már 2 napja halogatom, de megígértem Brigusnak, h átugrok az anyukájához segíteni az otthoni teendőkben, de csak punnyadok otthon. Végülis annyira nem, most elkezdtem 1 cseppet gyúrni, sajog mind1es nem létező izmom. Le kéne szoknom a gépezésről.
Bolhára is ki kéne ugranom, s megnézni az új kés/kard felhozatalt, régen láttam az én kis kínai árusomat.
Apámtól meg nemrég kaptam egy 1999es naptárt.... de aztán rájöttem, h nem a naptár a lényeg, hanem hogy Ando Hiroshige Edos (régen így hívták Tokyot) képei találhatók benne. Nagyon szépek, majd scannelek be 1párat.

Hm, most egyenlőre ennyi, az este folyamán majd még írok, ha nem leszek túl lusta.