Vegyes felvágott

Ma reggel beszélgettem anyámmal (ez nagy szó, nem azért mert rossz lenne a viszonyunk, hanem azért, mert állandóan dolgozik), s mesélte, h a főnöke ismét bebizonyította, h ő mekkora kretén. A helyzet a következő volt:
Aznap estére jött volna 20 fő, akik 4 órára voltak bejegyezve, de ennek ellenére beállítottak úgy 5 óra magaslatában, s ez időtájt lett volna úgyszint egy 40fős csoport. Így az egész ülésrendet meg kellett variálni. A 20 fő így a teraszhelyiséget kapta meg, a 40 fős csoport pedig bent csücsült. Nade most jön a bibi, a 20 fő felháborodottan kijelentette, hogy ők azért jöttek ide, mivel ők egy nagy asztalnál szeretnének ülni, mivel tárgyalásról lenne szó,  amit egy vacsora keretében ejtenek meg. Így megint variálni kellett mindent, s egy konferencia termeben szolgáltak fel a 20 főnek. Hogy hol itt a bibi? Csak annyi, hogy anyám főnöke emiatt állandóan cseszegette a brigádot, a vendégnek várnai kellett, s emaitt csúsztak is. És hogy miért a főnök a hunyó? Mert a főnök volt olyna kedves és előre látó, hogy senkit sem tájékoztatott affelöl, hogy ugyan milyne is ez a csoport, hogy ők tárgyalni jöttek igazándiból, s nem enni. Így túl egyszerű lett volna.
Mondjuk ez a szemét magatartás forma csak durvulni fog anyám szerint, mert úgy hajszolják őket, mint a gályarabokat, a főnökség állandóan cseszteti az alkalmazottakat, s emiatt a fél brigád fel akar mondani, ennek köszönhetően a helyzet méginkább kiéleződött. Erre még egy szép példa:
A vendég lemegy a hotel éttermébe, ő kiválasztott magának egy bort a hűtőből, s szépen elgogyasztja, s kéri szobaszámlára, a számlát alá is írja. Ám, másnap reggel, mir ekialudta magát, felháborodottan pöröl a pincérrel, hogy őt ugyan átvágták, mert ez a bor nem 5990 FT, hanem 2990 FT. A pincér mutatja neki az árlapot, a bor fajtát amit kiválasztott, s a hozzá tartozó árat, hog yitt ugyna tévedés nincs. A vendég mérgesen elmegy a szállodavezetőhöz, s neki is elpanaszolja a gondját., s viszi neki a boros üveget, meg a számlát. A főnök kárörvendően keresrá a borcímkéjére a saját adatbázisában, abban a tudatban, hogy na most fülön csípte az egyik felszolgálót. S döbbenten nézi, hogy csak ugyan a bor ára 5990 FT, s nem 2990 FT, s a számlával is stimmel minden. Ennek ellenére odafordul a vendéghez, s ezt mondja neki: Igen, Önnek teljesen igaza van, ez a bor túl drága, Önt átverték. S persze megint a pincér lett leugatva.
Csak megjegyzem, hogy az éttermekben 100%os haszonkulccsal dolgoznak, ha borokról, pezsgőkről van szó.
___

Vasárnap valami futás lesz a Margit-szigeten, beneveztem az egyik barátnőmmel, szal megyek végig szenvedni a távot, tavaly voltam olyan ügyes, hogy rossz cipőt vittem magammal, ami 400m után véresre törte a sarkamat, s válszthattam, vagy nem lesz sarkam a 3,6 km végére, vagy mezítlábfutok. Mezítláb futottam le a távot, nagyon jól esett, főleg a kavicsos részeknél, kb 2 napig nem tudtam utánna rendesen járni.
___

A húgom kint ül a lépcsőn, és zenét hallgat, az ajtó tárva-nyitva, az ujjaim meg már kezdtek letörni, olyan hideg lett a szobában. Ki megyek, próbálom becsukni az ajtót, a húgom segge az útban. Kicsit seggbe billentgettem, s szóltam neki, h meglehet fagyni, erre ő: öltözz fel rendesen! (Farmer és poló van rajtam) Most komolyan, normális ember az ilyen? Az kicsit sem zavarja, h a fűtés már be van kapcsolva, s a szoba meg már jégveremmé vállt... a megoldás nem az, h kicsit beljebb rakja a seggét és becsukja maga után az ajtót, á nem, én öltözzek fel rendesen.
___

Most olvastam egy levelet nem rég a klánomtól, hogy lesz Counter-strike fun LAN party Keszthelyen, november eslő hetében, potom 4 rúgóért, gondoltam ha van elég jelentkező, akkor elmegyek, a nyári WCG bajnokságra úgy sem tudtam elmenni, pedig szerettem volna.
___

Már említettem, h kaptam állásajánlatot banki munkára, ma padtársnőm kérdi, hogy mennyire sűrgős nekem, hogy most kezdjek (ő is pályázott)? Én mondom, miért mi van? Erre ő, mondja, h ha én most nem jelentkezek, de ő igen, s ő később a következő felvételinél úgymond "beajánl", s felvesznek, akkor 50000 FT bónuszt kap utánnam, s így jól járunk mind2en, mert nekem nem kell vele vetélkednem a felvételinél, ő meg kap utánnam pénzt, ha később vesznek fel. Hát ő, igent mondtam neki végülis, de ált. ezek a majd később felvesznek dolgok nem igazán szoktak bejönni. Sebaj.
___

Asszondja most ezen a héten elfoglalt vagyok, de jövőhét hétvége felé elkezdem majd kiépíteni az új designt, meg akkor a honlapomat is átalakítom egy cseppet, s a bloghoz igazítom. Legkésőbb október végefelé, akkor úgy is lesz ősziszünet, meg huh erről jut eszembe, osztálytalálkozót kéne szerveznem.
___