Észrevételek az elmúlt 24h-ból:

A fórum júzer sztereótípiák

Kiegészíteném még egy, mostanában egyre terjedő csoporttal: Álnevező júzer. Ezeket a júzereket valamien hatalmas sértés érte fórumozás közben, s minden visszavágási kísérletük kudarcba fulladt. Ezért végső elkeseredésükben új nickhez folyamodnak, s azzal próbálkoznak a másik becsületén foltot ejteni. De nagyon hamar lebuknak, vannak akik a saját képüket az álnickre is feltöltik, jellegzetes írásmódjukatmegtartják, vagy  elég ránézni a regisztráció dátumára, az összes hozzászólásra (ami általában 1ben szokott kifulladni). Miután az álnickjüket is sikeresen lejáratták csinálnak még egyet, s újból próbálkoznak, semmit sem okulva az elözőekből.
Ez egészen torelálható, ha csak egypárszor fordul elő, de most már mint a sáskák... én admin helyben gyorsan eg yip cím ellenőrzés, vagy regisztrál e-mail címet néznék és bannolnám egy pár hétre.

 

Tegnep szó volt a DVD írókról newage blogjában. Aztán utánna is néztem a dolgoknak egy picit. A név kötelezz és én ezért Pioneert fogok venni. Nem azért, emrt gagyinak találnám a többit, hanem azért, mert elmentem egy DVD korongokat forgalmozó lapra, s még a leggagyibb DVDnél sem rontott az író, míg más írók azért 30ból 2, vagy többet is akár.
Aztán, h *filmmásolás* terén is okosodjak elolvastam a fórumot. Az érdekes az volt, h a fórum 2003ban volt aktív, s igen meglepő volt. Az olcsóbb írok ára akkor volt kb 60e FT, a dvd korongok pedig csillagászati árak között mozogtak. Ez a xar a mai világban, 1-2 év alatt szinte minden elértéktelenedik, s főleg itt magyarországon méregdrágán adják az ilyen cuccosokat. Ilyenkor legbölcsebb várni, de mire kivártuk, hogy lemegy az ára, addigra a piacra valami új cuccot dobnak, amire csorgathatjuk a nyálunkat ismét.
Amit még érdemes megemlíteni az a DVD lemezek ára. A nyers DVDéket nagykerben (Auchan, Office Depot, MediaMarkt) kb 300-500 FTos árakon adják, amit én még tisztességesnek is találtam, hiszen 2CD áráért sokkal többet kapok. Aztán invalid felvilágosított, h nana nem olyan forró aza kása és vannak sokkal olcsóbban. És pont a Depo reklámai között találtam rá a fent említett külföldi illetékű cég nyers DVD kínálatára. És ledöbbentem.... 25 darab verbatim írható DVD 154,94 HUF, vagy aki nem ennyire igényes vehet 50db RED Ul-Tran írható DVD 98,13 HUFért. Döbbenet üllt ki az arcomon. Eldöntöttem, amint megvettem a DVDírót, innen fogok rendelni egyes egyedül. 2kg alatt csak 3€ plusz utánvételi díj jár, ami ahhoz képest amennyit megspóroltam potom összeg. A következő csapás akkor ért, amikor megnéztem az írható CD árakat, szívinfarktus közeli állapot.... hogy én 200 FT-ért vettem a Philips cdimet. Én többet boltbna nem vásárolok!!!!! Sem vietnámi néniktől, akikkel úgy kell alkudozni.
DVD íróra visszatérve, én eredetielg ennek az elődjét akartam megvenni, mivle apám mondta, h duplarétegű íróhoz a DVD kb 5e fT, de hál' égnek Invalid és Hiyurei is felvilágosíttott, h nem is, Most 2,2e FT a legolcsóbb (Hiyurei) és hogy 8-10 hónapon belül le fog menni az ára 2 DVD árára (invalid). Ennél több nekem nem is kell :))). Gyorsan meg is írtam apámnak (nem is értem miért), meg adtam nkei linket az oldalhoz erre a válasz:

"jó az iró,de a két éves garanciálissat vedd meg a BASYS-tól!irható dvd
lemez az osönben:1-rétegu 500 rupia,2-rétegü 4500 rupia(ez még
1nlöre felejtos kategória)!
PUUUSSSSSSZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!
APA"

Istenem, remélem én nem örököltem bizonyos génállományokat tőle...

|