Rövid élménybeszámoló és egyebek:

Sörkert (szép ezüst és kékszínű taréjom volt :)):
Fantasztikus volt, főleg Zero-G- még egy posztert is szereztem, amit aláírattam a tagokkal :))), igaz azon az estén elég rendesen le is amortizálódott. Ittunk sert meg VBK-t. Oszitársamék jól berúgtak, de az én képesfelem is zsibbadt rendesen. Még pogózni is beálltam, csak orrba, gigán, pofán és oldalba basztak egypárszor, semmi életveszélyes. Aki meg ismeri azt a 3 picsát, akik előttem az elsősorban álltak és színpadra cigiztek unalmukban és néha el-el sütöttek egy képet a mobiljukkal, hát szépen meg is dögölhetnek! Micsoda viselkedés ez egy záróbulin, főleg akkor, amikor Zero-G játszik? Akik nem voltak, azon kívül, h kihagytak egy nagyon jó bulit a következőről maradtak le: Linda Daemon fekete ruhájáról, ami kb 2cm-rel a combtő alatt végződött és nem volt rajta melltartó. Számomra ő lett az új szexszimbólum. Nem tudtam hova figyelni sokszor... lent, középre, vagy a fejére. Khm, finoman megjegyzem, h oszitársaimmal (2 lány) érdekes táncokat lejtettünk ám :))) fúúúúj tiszta bűnfertő volt az a nap!
A hazajutás nem volt egyszerű, mivel azt se tudtam hol vagyok, vagyis tudtam, csak azt nem tudtam ott hol járnak az éjszakai buszok. Szal éjfélkor végeztünk kb és én 3ra értem haza.... de megérte.
Regge (tegnap)l sikerült felkellnem, gondolom nem kell különösebben részleteznem, h a napot a padon feküdve töltöttem az isiben. Egyedül Kicsi Joe Társadalom ismeret órája (ami végülis szociológia) vitt belém egy kis életet. Délutáni program pedig a goethe Institut meglátogatása volt Eszterrel, mivel szintfelmérést is végeztek jól elaludtam, míg vártam. Utánna huzacs haza és végigaludtam a napot.

A mainap azért simábban ment. Rájöttem, hogy a macskák egy igazán tanulékony kis szörnyetegek. Miután leesett nekik, hogy a gazdiék reggel korán elmennek és csak délután jönnek haza új stratégiát dolgoztak ki. Mivel most nem állnak a figyelem középpontjában, mikor hazajövünk állandóan mellettünk sündörögnek, s eljátszák az éhező, magára hagyott macskákat (ami a szomszédnéninél be is jött, emrt a múltkor unokáinak úgy mesélte, h mi ritkán adunk a cicusoknak enni....). Kapnak enni, ezek után futkorászak egy keveset, majd a pici bedöglik az ágyamba, a nagy meg a piros puffon alszik. Ez kb így marad egészen addig, amíg én nem akarok jogos helyemen aludni. Miután sikerült birtkba vennem az ágyamat a őici jön és letámad, doromból egy sort, h tudjam: szeret (és reggel ne felejtsek el enni adni). Ez eddig jó is lenne, de miutám megunta visszavonul a lábamhoz aludni, de amint fordulni merek, vagy megmozgatom valamimet, egyből karmok százai marnak húsomba, néha meg is csócsál. Aztán egyszer csak megunja, s akkor mind2en békésen alszunk. Egészen reggel 6ig, mivel a kis dög kitanulta, h ekkor kellek diszkréten ösztönöz az ébredésre. Ismét vadászik rám. Miután látta, h valamien szinten felébredtem, jön a hízelkedés. Képembe mászik, doromból, mutatja a hasát, az ember azt hinné, hogy jajj de rendes macska, ilyen kedvesen fogadja az ébredő gazdit..... amint kitápászkodok a konyhába, egyből érzékelhetővé vállik a macska igazi célja. Őrült nyüszítés, nyávogás, vad hízelgés és erős célzások a hütő írányába. Demokrácia, kettő egy ellen nyer, megkapják a reggelit, onnantól fogva le vagyok szarva. Én megyek suliba, de a macskák számára itt kezdődnek az igen lényeges dolgok. Miután megették a konyhában elhelyezett adagot, mennek a szomszédnénihez tejért és egyéb maradékokért (amire külön megkértük, hogy ne adjon nekik, de hiába). Szomszédnénit egyszerű ledönteni a lábáról, elég 1-2 hangosabb nyávogás az ajtaja előtt. Az igazi kihívás csak ezután jön, a ház úrnője, akit a gazdik csak úgy hívnak: anyu. Először is a kávéja előtt kell levenni a lábáról és éhező macskát játszani, mert ekkor még félkómás állapotban képes automatikusan kivenni a hütőből a konzervet és egy emberes adagot kirakni az immáron üres tányérba. Avagy a reggel folyamán akár 3x is ehetnek, ha ügyesek. Tényleg.... olyan rossz sorsuk lehet, ahogy a szomszédnéni állítja.
Egyébként megilyedtem, hogy a pici ellustult és elházasiasodott, mivel mostanában nem tépett szét semmit a fürdőszobában. Azt pont hét elején, amikor hazaértem láttma, hgy egy hatalmasat játszik a kertben. Megnéztem játéka tárgya egy döglött egér volt. Meg si dícsértem érte, de az kiderült számomra, hogy akármennyire is találom vonzónak a döglött egeret, azt csakis kizárólag ő eheti meg, más hozzá se nyúlhat. Hát tessék, hol itt az igazság :(?

Egyéb: meghalok..... heti 6 számítástechnika óránk van Jakoval, aki kb 5 órán keresztül tudj amagyarázni azt, hogy hogyan kell használni az egeret és annak jobb és bal gombját (hál égnek, az iskolában csak 3 gombos egerek vannak, nem 5, igaz a görgő funkcióját még mindig nem magyarázta el... ahhhhh mi lesz velem!!!???) És a win98 és win XP közötti különbséget ő egyedül csakis a megjelenésben látja. ISTENEM MIÉRT???? És ezt dupla meg tripla órákban..... visszasírom Karikkót.

Na ennyit mára azszem. Vasárnaptól fogva nem leszek egészen kedd estig. Kismaroson töltöm az időt ODB keretén belül :) avagy kártáyzás orrba-szájba a Dirivel meg Szarkával.
ui: midnjárt rakok fel radio.blogot is haha aztán lehet szörnyűlködni a zenei ízlésemen ;)

 

 

|