Rémálom....

Ma este iszonyatos rémálmom volt. Álmomban valaki állandóan baszogatott, piszkált, s én ezt már nem bírhattam, ezért megöltem. Miután megöltem, feldaraboltam... kéz, láb, fej. A darabokat hajnalban akartam elásni a régi félpanel lakásunk kertesrészében. Mindegyiket más helyre ástam és gondosan betakartam, már csak egy láb és egy koponya maradt hátra. Épp a koponyával végeztem, amikor látom, hogy egy kislány éppen arra jár és észrevette a lábszárt és elkezd sikongatni. Én természetesen elhúztam onnan, de reggelre már mindne tele volt zsernyákokkal, meg egy nyomozópáros volt ott illetékes az ügyben (akik kísértetiesen hasonlítottak Scullyra és Mulderre az X-aktákból). Szóba elegyedtme velük, s mondták, hogy gyilkossági ügyről van szó, megtalálták az összes testrészt, a fejet kivéve (amit én 2 sarokkal arébb ástam el). Meg még beszélgettem velük, felhívtam őket magunkhoz, beszélgettünk valamiről (már nem emlékszem), aztán elmentek, s mondták, hogy kiterjesztik a kutatást, mert forró nyomon vannak. A torkomban már formálódott a gombocka. Alvás... anyúm másnap reggel előállt azzal az ötlettel, hogy segítsünk a nyomozásban és mi is keressük az eltünt fejet, ha megtaláljuk akkor vesz nekünk valami finomat. Ekkor már csak az járt a fejemben, hogy végem... ha anyám tudná. A keresések pont azon a helyen történtek, ahol én elástam a fejet. Valahogy azt éreztem, ha megtalálják a fejet, végem, tudni fogják, hogy én tettem. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak arra, hogy börtönbe jutok... évekre.. már gyerek sem vagyok... elmúltam 18 éves. Indíték? Úristen azért öltem meg, mert bosszantott... hány évet kaphatok??? Lecsuknak vége mindennek. A pánik és a lekiismeretfurdalás lett úrrá rajtam. Elviselhetetlen érzés volt, annyira hogy felébredtem. Mikor eszméltem még mindig rosszul voltam, aztán lassan szívárgott be a tudatomba, hogy csak álom volt, nem öltem emg senkit és nem nyomoznak utánnam. Hát fúúú de megkönnyebbültem. Viszaraktam buksi fejecskémet és még szusszantottam egy keveset. Ez azért kemény volt... na képzelem, aki nem tud felébredni és ehhez hasonló álmai vannak, hát nem lennék a helyében. Ez tényleg xar volt, meg bizar, s mégis megtörtént (álmomban). Egyenlőre nem tervezem senkinek sem a kivégzését, de azért ne basztassanak :P



|