Szóval már két hete véget ért a jobb agyféltekés rajzolás, mindenkinek meg volt az óriási sikerélménye.
A titka egyszerű, megtanít egy alap de nagyon jól használható árnyékolási technikára, ad a kezedbe pár segédtechnikát, hogy mikre kell odafigyelni, hogy állj hozzá, s hogy képes vagy rá. Azt hiszem ez a legfontosabb az összes közül. Ezt a tanárnőnk is elmondta, hogy a legfontosabb, hogy sikerélményt ad.
Az hogy ennyire leegyszerűsítettem a lényegét ne tévesszen meg senkit, mindenkinek bátran ajánlom. Én és Miró pl teljesen más írányba vittük el az árnyékolási technikánkat, mint a többiek és én is felfedeztem fejlődést a rajzaimban. Még több kép alant.

 

Szóval már két hete véget ért a jobb agyféltekés rajzolás, mindenkinek meg volt az óriási sikerélménye.A titka egyszerű, megtanít egy alap de nagyon jól használható árnyékolási technikára, ad a kezedbe pár segédtechnikát, hogy mikre kell odafigyelni, hogy állj hozzá, s hogy képes vagy rá.
Azt hiszem ez a legfontosabb az összes közül. Ezt a tanárnőnk is elmondta, hogy a legfontosabb, hogy sikerélményt ad. 
Az hogy ennyire leegyszerűsítettem a lényegét ne tévesszen meg senkit, mindenkinek bátran ajánlom. Én és Miró pl teljesen más írányba vittük el az árnyékolási technikánkat, mint a többiek és én is felfedeztem fejlődést a rajzaimban. Még több kép alant. Márha freeblog engedi.

Szem-szaj-ingere, gyakorlás

Fül - itt bújt ki a kisördög

 

Teljes napos rajz, félig befejezve

Akit érdekel, hogy kinél, hol, illetve még több képet szeretni látni másoktól:

http://www.jobbagyfeltekesrajzolasinfo.hu/

Paksi Éva

Tel: 06-30-439-5070

E-mail: evi39@freemail.hu

Tanfolyam helyszíne: Bp. VI. ker Rózsa 84.