Kiismerni

Egyszer hallottam, hogy az emberek a kapcsolat elején annyira false képet  próbálnak magukról a másik felé mutatni, hogy mire tényleg megismered rájössz, hogy szöges ellentéte, annak, akinek az elején hitted, s ez általában negatív értelemben.
Ez jutott eszembe, amikor odaértem az írjak magamról részhez:

Én vagyok az, akinek nehéz lesz hazudni, aki majd arra kér, hogy véletlenül se tanítsd meg bízni, akinek nem szabad ígéreteket tenni. Mert én leszek az, aki szemet huny minden hazugság felett, aki meg fog benned bízni és mindent megtesz azért, hogy az ígéret megmaradjon, még akkor is, amikor te már rég nem így gondolod. Emellett rém optimista, akinek azt hiszed levakarhatatlan a mosoly a szájáról, s a legváratlanabb dolgokkal próbál meglepni.
Mindig figyelmeztetni foglak, hogy a hajam aktuális hosszúsága ne tévesszen meg.